Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Growth Summit |
|

O metodă mai bună prin care să măsori cât de fericiți sunt angajații tăi

Mulți directori generali cred că pot monitoriza gradul de satisfacție al angajaților prin sondaje anuale, dar e ca și cum ai conduce o mașină uitându-te doar în oglinda retrovizoare. Verne Harnish, speaker în cadrul Growth Summit, scrie despre cele mai bune metode de a te asigura că angajații tăi sunt fericiți.
Screen Shot 2015-04-20 at 18.49.51

Liderii de succes știu că pentru a avea o companie care prosperă trebuie să găsească echilibrul dintre nevoile angajaților, ale clienților și ale acționarilor. Chiar dacă multe firme se descurcă excelent cu monitorizarea indicatorilor de performanță, precum profitul, sau a feedback-ului clienților, însă nu știu să monitorizeze morala angajaților, iar asta se vede.

CEA MAI BUNĂ ÎNTREBARE PRIN CARE VERIFICI CÂT DE FERICIȚI SUNT ANGAJAȚII

Monitorizarea gradului de satisfacție al angajaților nu trebuie să fie complicată. Există tehnologii de ultimă generație care îți pot simplifica efortul. Apple și Rackspace folosesc eNPS (employee Net Promoter System), care măsoară cât de fericiți sunt angajații, întrebându-i printr-un sondaj confidențial “Pe o scală de la 0 la 10, care e probabilitatea cu care ți-ai recomanda locul de muncă unui prieten sau membru al familiei?”. Angajații pot să lase și comentarii, generând astfel și date calitative.

Citește și sfaturile lui Steve Martin despre cum să valorifici momentul de persuasiune maximă generat de un “Mulțumesc”

Cât de des ar trebui pusă întrebarea eNPS? Apple pune întrebarea trimestrial. Buuteeq, o companie de software din Seattle, pune întrebarea lunar, din cauză că și-a mărit de patru ori numărul de angajați în puțin peste un an, iar schimările interne au reprezentat o provocare pentru cultura companiei. În plus, eNPS este o metodă foarte bună de a monitoriza cât de bine merge integrarea noilor recruți.

Citește și sfaturile lui Steve Martin, speaker în cadrul Growth Summit, despre CUM SĂ FII MAI PERSUASIV

ÎNTREBĂRI SĂPTĂMÂNALE

Verne explică în continuare că și folosirea unei tehnici de a măsura morala echipei zilnic sau săptămânal ajută la păstrarea nivelului ridicat de motivare al angajaților. TINYPulse, de exemplu, este un serviciu care face sondaje săptămânale prin email. “Schimbarea săptămânală a întrebărilor ne permite să avem o viziune mai amplă despre diferitele elemente care cresc fericirea angajaților”, explică David Niu, fondator și CEO al TINYPulse.

Verne Harnish este speaker în cadrul GROWTH SUMMIT – Evenimentul la care se întâlnesc liderii companiilor în expansiune și va vorbi în intervalul 14.30 – 16.00  despre “Cum să-ți domini industria”.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii