Cautare




, Contributor

Afaceri |
|

O fetiță face 11 mil. de dolari din limonadă naturală, inspirată de rețeta străbunicii sale

O fetiță de 11 ani a reușit să facă 11 milioane de dolari după ce a încheiat un contract cu lanțul Whole Foods, informează Telegraph.
Limonada

„Bee Sweet”, brandul de limonadă al fetiței de 11 ani, Mikaila Ulmer, va fi pus în vânzare în 55 de magazine care aparțin lanțului american care comercializează alimente naturale, Whole Foods, potrivit prevederilor din contractul de 11 milioane de dolari.

Totul a început în urmă cu un an, când Mikaila Ulmer a participat la emisiunea americană „Shark Tank”, destinată antreprenorilor aspiranți. Aceștia își prezintă ideile de business în fața investitorilor, care decid ulterior dacă merită sau nu să investească în idee. Mikhaila a venit cu „Bee Sweet”, o limonadă naturală realizată după rețeta străbunicii sale.

„La vârsta de patru ani, am fost înțepată de două albine într-o săptămână. A fost o experiență neplăcută, am început să mă tem de albine”, a spus Mikhaila Ulmer. Situația s-a schimbat atunci când, pe când de documenta pentru realizarea unui proiect, a aflat că albinele sunt în pericolul de a dispărea în următorii ani și și-a propus să contribuie la salvarea lor.

Ideea micuței de a comercializa limonadă făcută după o rețetă din 1940 și de a ajuta albinele l-a convins pe CEO-ul retailerului vestimentar Fubu să investească 60.000 de dolari în dezvoltarea afacerii.

Mikhaila Ulmer s-a autointitulat „Ambasadoarea albinelor” și donează către fundațiile care salvează albine o parte din produsele pe care le folosește atunci când face limonada.

Limonada „Bee Sweet” este acum disponibilă în patru variante: cu aromă de mentă, de ghimbir, de ceai și de pere.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii