Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Orologerie de lux |
|

O femeie Bond, în versiunea Chopard

Poate mai puțin cunoscută în România, dar celebră datorită campaniilor publicitare mondiale care au avut-o ca „actor principal“, Hilary Rhonda e cea mai noua imagine Chopard. Modelul american va promova colecția Imperiale din rolul femeii fatale, un fel de fată Bond, dar chiar mai senzuală.
rhonda

Happy Diamonds, Haute Joaillerie, Classic Racing și Imperiale sunt colecțiile pe care Chopard mizează în portofoliul său mixt de orologerie și bijuterii de excepție. Ultima din listă, Imperiale, face trimitere la un ceas prezentat pentru prima dată în 1994 și inspirat din perioada de glorie a Imperiului Francez.

Cu dimensiuni generoase, simple sau bătute cu diamante, puse în funcțiune de mecanisme realizate in-house, modelele Imperiale se remarcă prin atenția acordată echilibrului în design și proporției.

Noua imagine imperială a colecției care include și bijuterii este modelul american Hilary Rhonda, cunoscută în special pentru apariția în campaniile Estee Lauder sau de pe coperta Sports Illustrated. Într-o ședință foto realizată într-un castel din apropierea Parisului, modelul etalează toate piesele importante Imperiale: ceasul de 36 mm bătut cu diamante, cadran de sidef și coroană acoperită de un ametist cabochon, inelul fabricat din aur alb de 18 karate, acoperit cu diamante și placat cu ametiste de 21 de karate, precum și cerceii din aceleași materiale prețioase. Într-o campanie de imagine androgină și senzuală în același timp realizată de fotografii Luigi & Iango își fac apariția și un pandantiv Imperiale, precum și colierul realizat din aur roz de 18K și ametiste care adună un total de 48 de karate.  

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii