Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Plasamente |
|

O familie de antreprenori români a cumpărat două magazine Carrefour Market în Brăila

Carrefour a anunțat că a vândut către firma Zanfir, care deține lațul de retail cu același nume, două supermarketuri Market în Brăila, ca urmare a angajamentului luat faţă de Consiliul Concurenţei, în momentul preluării Billa România. Retailer-ul francez mai are de vânzare încă un magazin în același oraș.  
carrefour.jpg

Grupul Carrefour a finalizat achiziția rețelei Billa din România (86 de supermarkeuri, care anul trecut au avut afaceri de 300 de milioane de euro), la data de 1 iulie 2016, tranzacția estimată la 100 de milioane de euro fiind anunțată la începtul acestui an.

Pentru a elimina problemele de concurență, Carrefour s-a angajat să transfere, către unul sau mai mulți operatori, trei magazine supermarket din Brăila – două magazine Carrefour Market (aflate pe strada Școlilor, nr. 95 și pe Bulevardul Dorobanți, nr. 78 – Strada 1 Decembrie 1918) și un magazin Billa (Șoseaua Buzăului, zona Milcov).

Familia Zanfir va prelua cele două supermarketuri Carrefour (magazinul, echipamentul și personalul), începând cu data de 9 ianuarie 2017. Noii proprietari intenționează să închidă, temporar, magazinele, pentru a le reamenaja și a le rebrand-ui.

Angajații celor două magazine vor fi transferați către Zanfir SNC și vor avea garantate aceleași condiții de muncă şi de încadrare în muncă, păstrându-și salariul și tichetele de masă”, au subliniat reprezentanții Carrefour.

Grupul Carrefour caută, în continuare, un operator interesat să preia și activitatea supermarketului Billa din zona Milcov.

În prezent, grupul Carrefour numără în România 289 de magazine, dintre care 32 de hipermarketuri Carrefour, 117 supermarketuri Market, 43 de magazine de proximitate Express, 10 magazine de proximitate Contact, un magazin online (www.carrefour-online.ro) și 86 de magazine Billa.

Brandul Zanfir numără opt supermarketuri, un magazin de tip cash & carry, o unitate specializată în vânzarea de produse proaspete, un bistro, o sală de festivităţi şi două unităţi de producţie, activitatea fiind concentrată în județul Vrancea. Grupul a obținut anul trecut afaceri de peste 135 de milioane de lei, dintre care 85% din retail. 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii