Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

O bere pentru filmul meu!

bere.jpg
Mărcile de bere nu s-au îngrămădit să se promoveze pe nișa canalelor de filme, în acest an. Doar AXN și Pro Cinema au reușit să atragă bugete notabile de la berari, aceștia din urmă vizând programele TV cu audiență mare, mai ales pentru berile populare.

Canalul de filme și seriale de acțiune AXN a livrat cel mai mare volum de audiență pentru mărcile de bere, în perioada 1 ianuarie – 5 iunie a.c.: 702 puncte de audiență (Gross Rating Point – GRP) pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani).

Berarul care a consumat cel mai mare buget de publicitate pe AXN a fost Bergenbier S.A. (296 GRP’30), în principal cu brandurile Beck's (131 GRP’30) și Bergenbier (122 GRP’30).

Campaniile derulate de Heineken România pe AXN au acumulat 145 GRP’30, pentru mărcile Ciuc, Heineken, Silva și Golden Brau.

Pro Cinema, televiziune din grupul Pro TV S.A., a furnizat berarilor 656 de puncte de audiență pe targetul comercial. Cel mai activ producător de bere a fost Heineken România (246 GRP’30), pentru mărcile Ciuc, Heineken, Silva și Golden Brau. Dar cea mai vizibilă bere a fost Beck's de la Bergenbier S.A., cu 92 GRP’30.

Universal Channel este cea de-a treia televiziune de filme care se mai poate lăuda că a atras bugete de publicitate de la producătorii de bere: 285 GRP’30. Cel mai promovat brand a fost Skol de la URBB, cu 87 GRP’30.

Consumul de publicitate la bere a fost foarte redus pe restul stațiilor de filme: AXN Sci Fi (113 GRP’30), TCM (58), Diva Universal (18), AXN Crime (6).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii