Cautare




, Contributor

Industrie |
|

Numărul de operațiuni online în administrațiile locale, de 12 ori mai mare, potrivit Integrisoft Solutions

Potrivit datelor oferite de Integrisoft Solutions, unul dintre cei mai reprezentativi producători de aplicații software pentru administrația publică locală, numărul contribuabililor care au ales, în timpul pandemiei, să-și deschidă conturi online pentru a gestiona relația cu administrațiile locale a crescut de 6 ori în 2020, față de aceeași perioadă din 2019.
 aboneaza-te
Platforma Online

În același timp, numărul de operațiuni realizate prin intermediul platformelor informatice care deservesc administrațiile este de 12 ori mai mare.

“De la o medie de înrolare de 50 contribuabili pe luna în 2019, am ajuns la o medie de 600 conturi noi create în fiecare lună, din 2020, în platformă. Proporțional, a crescut și volumul operațiunilor desfășurate prin intermediul platformei. Spre exemplu, în 2019, am avut o medie de 50 de certificate fiscale emise în fiecare lună. În martie 2020, au fost peste 700, în aprilie mai mult de 1200, iar vârful estimăm că va fi în luna mai. Spre surprinderea noastra, 25% din solicitări au venit prin persoane de peste 50 de ani, ceea ce e un lucru foarte promițător pentru dezvoltarea serviciilor online.”, a declarat Florian Simionescu, manager Integrisoft Solutions.

Soluțiile informatice Avansis, dezvoltate de Integrisoft, permit, printre altele: plăți de la distanță, prin intermediul dispozitivelor mobile, realizate printr-o simplă înregistrare pe baza CNP, operativitate maximă prin integrarea automată a soluției front-office cu back-office, verificarea automată a identității digitale, dar și o modalitate smart de declarare a imobilelor prin care se simplifică birocrația. Pe viitor va fi posibil schimbul de date automat între instituții (de exemplu: vânzare/cumpărare auto sau schimb domiciliu), fără să fie necesare deplasări ale contribuabililor sau schimbul de hârtii.

Digitalizarea este cea mai bună variantă

“După calculele noastre, pentru contribuabil, în funcție de tipul de cererea pe care o adresează, fluxul de rezolvare poate fi între 3 și 20 de ori mai rapid, iar pentru un inspector care gestionează o anumită cerere, se reduc timpii de până la 10 ori. În efortul depus de oameni, o primărie de sector cu aproximativ 300.000 de locuitori, prin automatizarea adusă de platformă și cererile actuale, la nivelul lor de volum, economisește lunar un efort echivalent a 3.5 oameni, în timp ce o primărie a unui oraș cu 20.000 de locuitori economisește munca unui angajat full time în fiecare lună”, a mai adăugat Florian Simionescu.

Conform datelor deținute de Integrisoft Solutions, de la declanșarea pandemiei, o treime dintre primarii din România și-au exprimat disponibilitatea de implementare de soluții informatice în administrație.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii