FacebookTwitterLinkedIn

Noul Ghost beneficiază de cea mai avansată tehnologie de la Rolls-Royce, dar proiectul a  fost una dintre cele mai mari provocări din istoria mărcii. Mașina este expresia noului mod de apreciere a luxului, definit prin minimalism și puritate, tendință denumită „Post Opulență”, care favorizează autenticitatea materialelor în dauna exprimării vizibile a luxului.

Designerii, inginerii și mecanicii mărcii au cerut libertatea de a crea o personalitate distinctă pentru noul Ghost. Ei sunt autorii unui produs care reprezintă luxul autentic, fără constrângerile unei platforme utilizate pentru automobilele de serie – de unde și arhitectura specifică Rolls-Royce, pe structură din aluminiu. Rolls-Royce a folosit această arhitectură pentru a răspunde noile cereri ale clienților, introducând tehnologii precum tracțiune integrală și direcție integrală, dar și pentru a crea această personalitate complet nouă și remarcabilă.


Flexibilitatea și scalabilitatea structurii din aluminiu au permis mărcii să se concentreze pe estetica unică și pe cerințele tehnologice ale noului Ghost, creând astfel un model cu o acustică superioară, o rigiditate ridicată și un dinamism de neegalat în portofoliul de produse Rolls-Royce. Estetica interioară urmărește aceleași principii minimaliste ca și exteriorul. S-a renunțat la detaliile complicate și ornamentele superficiale pentru a crea un refugiu mai relaxant, dar și pentru a aduce un omagiu materialelor și pentru a crea un impact mai mare al personalizării complete.

Michael Schmidt, directorul Schmidt Premium Cars și al Rolls-Royce Motor Cars Service Bucharest, declară: „Ne face mare plăcere să începem anul 2021 cu o astfel de prezentare deosebită. Deoarece preocuparea noastră principală este sănătatea și siguranța invitaților noștri, am organizat întâlniri individuale cu noul Ghost pentru clienți aici, la sediul nostru din București, fiecare dintre acestea fiind o lansare propriu-zisă pe piața din România”.