
Deși este o limuzină concepută pentru confortul pasagerilor, probabil că nu există vreun șofer care să se plângă că ar trebui să conducă un Mercedes-Maybach S-Class. Noul Maybach are un ampatament cu 18 cm mai lung decât versiunea lungă a navei-amiral Mercedes. Capota are o formă distinctă, la fel și grila frontală, iar din lateral diferența de lungime între Maybach și Clasa S este evidentă. Un alt element distinctiv este emblema Maybach aplicată pe stâlpul posterior.




Scaunele Executive și pachetul Chauffeur sunt standard și sunt acompaniate de detalii exclusive cum ar fi spațiile generoase, capitonate sau decorate cu materiale speciale, situate între ocupanții locurilor din spate. Scaunul din dreapta șoferului poate fi înclinat frontal suplimentar cu 23 de grade față de verticală, oferind și mai mult spațiu în spate. Funcția de masaj a gambelor este una dintre noutățile scaunelor Executive, ca și încălzirea din zona gâtului și a umerilor. Un alt element de confort pentru pasagerii din spate este sistemul de extensie ajustabil al centurii de siguranță, integrat în scaun, preluat de la modelele Mercedes coupe și cabriolet.





Cu sistemul activ de anulare a zgomotului la rulare, insonorizarea la bordul noului Maybach este aproape perfectă. Sistemul folosește principiul utilizat de căștile cu funcție de anulare a zgomotului – reduce zgomotul ambiental prin emiterea de unde sonore contrafazate în boxele bass ale sistemului Burmeister 4D surround.
Sistemul de iluminare adaptivă pentru locurile din spate este o altă premieră pe noul Mercedes-Maybach. Pot fi ajustate nu doar intensitatea iluminării (de la nivelul necesar pentru lucru la cel destinat relaxării), ci și mărimea și poziția spoturilor.
Aflat la a doua generație, sistemul de infotainment cu capacitate de învățare Mercedes-Benz User Experience (MBUX) gestionează o gamă largă de sisteme și senzori. Controlul vehiculului și a funcțiilor de confort se face mult mai ușor cu ajutorul a până la cinci ecrane de mari dimensiuni. Opțional, Mercedes-Maybach S-Class poate avea un asistent MBUX dedicat pentru locurile din spate.



Dotat cu nu mai puțin de 18 airbaguri, inclusiv pentru locurile din spate, Maybach este campion și la siguranță. Împreună cu sistemul de scanare a suprafeței de rulare (Road Surface Scan), suspensia activă E-Active Body Control asigură o deplasare lină, dar joacă un rol și în siguranța pasagerilor: în caz de impact lateral iminent, suspensia ridică mașina cu câțiva centimetri.
Deși dotările standard sunt spectaculoase, pe lista cu opționale există câteva propuneri cel puțin interesante. Una dintre acestea este vopsirea în două nuanțe, separate cu o linie care este aplicată manual. Procesul de vopsire în două nuanțe durează o săptămână.
Tot opțional, ușile spate pot fi dotate cu un sistem de acționare electric. De asemenea, farurile pot beneficia de tehnologia Digital Light care permite proiectarea unor marcaje ajutătoare sau a unor simboluri de avertizare pe suprafața de rulare din fața mașinii. Pentru un plus de manevrabilitate, puntea spate poate vira la un unghi de până la zece grade, ceea ce reduce diametrul de bracaj al mașinii cu până la doi metri.
De la lansarea în 2015, au fost vândute aproximativ 60.000 de exemplare Mercedes-Maybach S-Class. Piețele principale sunt China, Rusia, Coreea de Sud, SUA și Germania.
Livrările noului Mercedes-Maybach Clasa S spre China vor începe de la sfîrșitul acestui an, în timp ce pentru restul lumii, inclusiv Germania, automobilul va fi disponibil de la începutul lui 2021.