FacebookTwitterLinkedIn

Noul Flying Spur este superlativul modelelor de Grand Touring de lux cu patru uși și prima limuzină electrică fabricată manual în Marea Britanie de Mulliner, divizia de personalizare de la Bentley și cel mai vechi carosier din lume.

Noul Flying Spur Mulliner este al treilea membru al gamei Bentley Mulliner Collections, alături de Continental GT și Continental GT Convertible.



La exterior, grila frontală Double Diamond asortată cu guri de aerisire personalizate, oglinzile vopsite în albastru satinat și jantele exclusive de 22 inci, cu capace independente care rămân în poziție verticală în timpul deplasării, sunt detaliile care individualizează noul model, lor adăugându-li-se interiorul în trei nuanțe cu elemente realizate manual.



Banda de protecție a pragurilor, cu inscripția Mulliner iluminată, întâmpină pasagerii. Pentru interior, Mulliner a elaborat opt combinații personalizate, în trei culori. Dacă optați, de exemplu, pentru combinația Ascot, tabloul de bord, garniturile ușilor și plafonul sunt îmbrăcate în piele Imperial Blue, iar scaunele au nuanța Camel.

Mulliner Driving Specification devine dotare standard: pielea scaunelor și tapițeria ușilor au aspect matlasat tridimensional. Cusăturile în contrast de pe scaune se asortează cu accentele de pe consola centrală, din jurul panoului de instrumente și  de pe portiere.



Dezvoltarea procesului de brodare a pielii, prin care se obține efectul matlasat Diamond-in-Diamond, a durat 18 luni. Un singur „diamant” este realizat din 712 ochiuri individuale, fiecare aliniat exact în centrul diamantului pe care îl creează.

Panoul de instrumente cu LED are o grafică nouă, exclusivă Mulliner. O altă dotare unică o reprezintă măsuțele de picnic, montate în spatele scaunelor din față și acționate electric printr-o simplă apăsare de buton.



Displayul rotativ, pedalierul sport, trapa panoramică, volanul cu trei spițe, încălzit și îmbrăcat în piele bicoloră completează ambientul luxos.

Trei motoare sunt disponibile pentru Flying Spur Mulliner: V6 Hybrid, V8 și W12. Noul V6 Hybrid accelerează de la 0 la 100 km/h în 4,3 secunde, iar viteza maximă este de 285 km/h. Motorul în opt cilindri, de 4,0 litri, cu două turbocompresore, oferă o viteză maximă de 318 km/h și atinge „suta” în 4,1 secunde.
Performanțele de top sunt furnizate de propulsorul W12 de 6,0 litri, cu două turbocompresoare: accelerarea de la zero la 100 km/h are loc în 3,8 secunde, iar viteza maximă este de 333 km/h.