Cautare




, Contributor

ForbesCars |
|

Noul C4 Picasso sosește în România în septembrie

C4 Picasso
Noul monovolum compact Citroen este desenat futurist, este construit pe o platformă complet nouă, este mai ușor și mai economic decât predecesorul său. În România din septembrie.

C4 Picasso este primul produs PSA, Peugeot sau Citroen ce va folosi noua platformă de clasă compactă a grupului – EMP2. Noul Picasso are 4.43 metri lungime, 1.83 metri lățime și 1.61 metri înălțime. Consola față este mai scurtă iar acest lucru va îmbunătăți manevrabilitatea în special în orașe. Față de fostul model, C4 Picasso este mai scurt cu patru centimetri dar are un ampatament mai lung cu 5.5 cm, crescându-se astfel spațiul pentru pasageri. Portbagajul este acum mai mare cu 40 de litri – ajunge la 537 litri în total, configurație standard. Dacă scaunele spate sunt împinse spre față la maxim, spațiul crește la 630 litri.

GALERIE FOTO Citroen C4 Picasso

Designul exteriorului este de-a dreptul spectaculos, mai ales în partea din față unde luminile de rulare pe timp de zi au fost poziționate deasupra blocurilor optice convenționale iar grila cu sigla Chevron are un design foarte modern și nou. 

În partea din spate atrag atenția stopurile ce folosesc tehnologia LED și chiar dacă în mare parte designul lor amintește de cel al unor produse VW este de apreciat stilul de design 3D pentru interiorul blocurilor optice. Pentru interior Citroen promite materiale și finisaje mai bune ca niciodată. Suprafața vitrată uriașă rămâne o caracteristică definitorie a lui C4 Picasso, noul model are acum o suprafață vitrată de 5.3 metri pătrați. Scaunele față se numesc "Relax" și se anunță a fi foarte confortabile iar instrumentarul de bord devine complet digital. 

Cu ajutorul unui touchpad cu diagonala de șapte inch vor putea fi controlate toate sistemele mașinii inclusiv cele ale display-ului de 12 inch diagonală ce este poziționat central și afișează toate informațiile unui tablou de bord convențional plus orice altceva mai dorește șoferul din sistemele mașinii. Din 2014 va fi disponibil și un nou sistem cu numele Citroen Multicity Connect – un portal de aplicații construit special pentru marcă.

Alte dotări noi sunt 360 VISION – un sistem de camere video pentru exterior ce oferă o imagine de ansamblu a mașinii precum și PARK ASIST – sistemul care parchează automat C4 Picasso fie că vorbim de parcare cu spatele sau laterală. 

Citroen anunță cifre impresionante pentru partea tehnică. Comparativ cu fostul model noul Picasso este mai ușor cu până la 140 de kilograme în funcție de versiunea de motorizare. C4 Picasso cântărește acum cât un C3 Picasso. Coeficientul aerodinamic a fost scăzut la o valoare de 0.71 iar noua versiune cu motor diesel de 90 CP – e-HDi Airdream emite doar 98 g CO2 per kilometru parcurs. Motorul e-HDi va fi disponibil și ca versiune de 115 CP și ambele vor putea fi echipate cu o transmisie manuală cu șase trepte dar fără ambreiaj… Pe lângă cutia "manuală fără ambreiaj" va fi oferită și o transmisie automată clasică, cu șase rapoarte ce va fi disponibilă însă din 2014.

Picasso va fi și primul Citroen ce va fi echipat cu un motor diesel de 150 CP BlueHDi ce îndeplinește deja normele de poluare Euro 6. 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii