Cautare




, Contributor

ForbesCars |
|

Noul Bentley Flying Spur, disponibil deja în România

Bentley_Flying_Spur_profil.jpg
Bentley a prezentat primele fotografii și informații oficiale cu noua sa limuzină bazată pe gama Continental. Concurent cu Rolls-Royce Ghost, Maserati Quattroporte  dar și cu vârfurile de gamă ale Clasei S și A8, noul Flying Spur este mai ușor, mai rapid și mai luxos ca niciodată.

Noul Flying Spur reprezintă o evoluție a designului fostului model la fel cum și coupe-ul și cabrioletul Continental din noua generație doar au evoluat ușor și nu au fost modificate radical. De acum însă, limuzina Continental se numește doar Flying Spur. Designerii săi comunică faptul că modificările stilistice adoptate pentru noua generație au fost create pentru ca limuzina să arate mai joasă, mai lată, mai agresivă. De aceea grila față este așezată într-un unghi mai drept, au apărut prize de aer pe aripile față și jantele pot avea între 19 și 21 de inch diametru.

Cu siguranță însă, partea din spate va crea cele mai multe controverse cu stopurile sale așezate de acum în plan orizontal. Ele amintesc de designul spatelui lui Continental GT dar împreună cu aripile spate evazate și scoase puternic în evidență fac și o trimitere către conceptul de SUV Bentley care a șocat lumea anul trecut. Și asta nu înseamnă decât un lucru: SUV-ul Bentley care probabil se va numi Falcon chiar va arăta foarte ciudat în versiunea de serie.

Datorită folosirii aluminiului și a unor materiale compozite pentru unele din elementele caroseriei (capotă motor, aripi față, capacul portbagajului), Flying Spur este acum mai ușor cu 50 de kilograme față de fostul model. Sub capota motorului se află același W12 de șase litri. El oferă acum 625 CP și 800 Nm iar noul Flying Spur poate atinge 100 km/h cu start de pe loc în 4.6 secunde. Viteza maximă este de 322 km/h. 

Motorul W12 este cuplat standard unei transmisii automate cu opt rapoarte iar tracțiunea integrală este oferită standard. Bentley promite că Flying Spur este mai eficient ca niciodată din punct de vedere al consumului de combustibil. Acesta este anunțat la o valoare medie de 14.7 litri pentru 100 km parcurși. Emisiile de CO2 per kilometru sunt de 343 grame.

Chiar dacă nu pare, interiorul este complet nou. Doar câteva din elementele de control, parasolarele și mânerele ușilor plus cotierele acestora sunt preluate de la fosta generație. În rest, peste 600 de elemente sunt noi în interior. Sistemul de entertainment/ infotainment este complet nou, iar display-ul său are diagonala de opt inch. Bentley promite că pielea este mai fină ca niciodată iar lemnul nobil care poate fi montat ca inserții este disponibil în șapte variante. O versiune de top super-luxoasă – Mulliner Driving Specification va oferi scaune stilizate și mai luxos și multe alte elemente mai exclusiviste pentru interior plus jante cu design special. 

Pasagerii din spate vor beneficia de un sistem de control cu touch-screen care le va permite să controleze toate sistemele de climatizare ale mașinii plus cele de entertainment. Și da, inclusiv monitoarele uriașe cu diagonala de 10 inch pe care le vedeți aici în fotografie. Cele două locuri spate sunt anunțate a fi ceva mai spațioase și vor putea fi reglate electric.

Noul Bentley Flying Spur este disponibil deja în România și are un preț de pornire de 176.000 euro fără TVA. Primele mașini vor fi livrate către clienți începând cu luna septembrie.

Vezi aici cum arată noul Flying Spur în mișcare.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii