Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Noul an a adus oameni noi la GAV

Gabriel Coman
Agenția GAV, „the content accelerator”, își lărgește echipa cu noi membri în vederea unui „sezon sportiv” și mai bun decât 2014 – an record în istoria de peste 10 ani ani a agenției.

Gabriel Coman (foto) este noul senior copywriter la GAV. Absolvent al Facultății de Comunicare și Relații Publice, Gabriel Coman are o experiență în publicitate de un  deceniu, dobândită în agenții precum Friends, Leo și Brands&Bears.

Noul creativ GAV iubește cuvintele și viceversa, adoră să lucreze pe campanii sociale, este mare fan Charlie Chaplin, iar dacă ar avea bani, timp și spațiu, cu siguranță ar deține cea mai mare colecție de biciclete din lume.

Ennifer

Ennifer Anefi,copywriter,este metisul tătaro-român, cu apucături de copywriter, care fumează ca un turc. A dat o tură prin McCann-Erickson și a decis că publicitatea e „the real deal”. A terminat Școala ADC – zice ea, sub cum laudae – dar asta nu a făcut decât să-i sporească pasiunea pentru publicitate. Când nu croșetează briefuri, ea vede filme și citește mult online.

Eugen Șoineanu, New Business Director, a intrat în zona comunicării în urmă cu opt ani. După patru ani în publicitate a sărit în „curtea” Opel Romania, apoi direct în „grădina” Ford. În urma lui au rămas campanii și strategii cu care SE-ul Europei nu se putea lăuda până atunci.

Eugen Șoineanu - GAV

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii