Cautare




, Editor Coordonator

ForbesCars |
|

Noua generație MAN – Camioane personalizate, servicii individualizate

Noua generație de camioane MAN vine cu un nivel de personalizare fără precedent în industria transporturilor și anunță trecerea producătorului german la statutul de furnizor de soluții sustenabile.
camioane MAN

Am ajuns recent la concluzia că-mi plac cam toate mașinile, cu o unică și deloc neglijabilă excepție pentru SUV-urile cu cocoașă. Îmi plac automobilele mici și mari, coupe-urile sport, limuzinele de familie, camionetele, van-urile, dubele și dubițele, microbuzele și camioanele. Înainte de putere și performanțe, la o mașină caut frumusețe, design, stil, originalitate – elemente în care industria auto și-a dat dintotdeauna măsura nelimitată a competenței.

În domeniul specializat al transporturilor auto, individualizarea are mai puțin legătură cu estetica ori cu orgoliul proprietarului, și mai mult cu nevoile specifice, practice, ale afacerii sale. Asta nu înseamnă că un vehicul utilitar este lipsit de personalitate sau de frumusețe.

Să aruncăm o privire la camioanele MAN, de exemplu. MAN este cea mai veche companie din Europa, care activează fără întrerupere în industria grea – a fost fondată în 1758 și continuă să fie un reper esențial al industriei mondiale chiar și la venerabila vârstă de 262 de ani.

MAN Truck & Bus, divizia de vehicule utilitare a companiei, a lansat recent prima gamă complet nouă de camioane din ultimii 20 de ani. Urmașa seriei TGA, care a stabilit standardele domeniului în anii 2000, anunță noua filosofie de afaceri a producătorul german: MAN intră în era digitală, devenind furnizor de soluții inteligente și sustenabile în domeniul transporturilor.

Un camion pe măsura șoferului

Două sunt direcțiile către care specialiștii MAN și-au îndreptat atenția: clientul și șoferul.

În condițiile în care șoferii își petrec mare parte din viață la bordul camionului, confortul și siguranța lor, dar și utilizarea facilă și intuitivă a vehiculului sunt extrem de importante. MAN a adunat opinii, idei și recomandări prin intermediul unor focus grupuri: nu mai puțin de 700 de șoferi au fost intervievați, iar alți 300 de clienți și profesioniști din domeniul transportului au fost invitați la München pentru a defini solicitările cărora trebuie să le facă față un camion modern.

Astfel, cabina noilor modele TG a devenit un loc în care nu simți că muncești: confortul șoferului și ergonomia comenzilor au fost îmbunătățite, iar spațiile de depozitare au fost optimizate. Noul sistem de asistență la întoarcere, sistemul de avertizare pentru schimbarea benzii și asistentul pentru ambuteiaje sunt opțiuni menite să facă pilotajul și viața la bord mai ușoare. Electronica a fost reconfigurată, modernizată și simplificată, asigurând o funcționalitate îmbunătățită și de lungă durată a sistemelor vehiculului.

Partenerul pe care poți conta

MAN introduce și o nouă strategie de vânzări care oferă posibilitatea personalizării vehiculelor într-o măsură care să reflecte cât mai exact nevoile specifice de business ale clienților. Serviciile integrate și individualizate de configurare, finanțare sau întreținere, precum și portofoliul complex de opțiuni din oferta MAN Individual nu trec cu vederea nici cel mai nesemnificativ detaliu. „Astăzi vorbim mai puțin despre o gamă de modele, cât mai ales despre soluții individuale oferite clienților”, spune Roman Sitte, Senior Vice President Sales Truck de la MAN Truck & Bus.

Simply my truck este sloganul cu care pornește la drum noua generație MAN. Iar noua strategie a companiei face ca „al meu” să fie doar al meu, adică „unic” într-un domeniu în care până nu de mult producția „de serie” era regula. Tehnologiile moderne fac ca versatilitatea și capacitatea de adaptare să poată merge până la nivel individual: un triumf al spiritului practic.

Noua generație MAN, în cifre

12.000.000 de ore de muncă

4.000.000 km parcurși în teste

2.800.000 de linii de cod
au fost scrise pentru sistemele electronice

167.000 ore de creație pentru noul design

3.000 de culori sunt disponibile standard pentru cabine

2.100 angajați MAN au lucrat în mod direct la proiect

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii