Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Noua campanie Petrom vorbește despre profesionalism și responsabilitate în viața românilor

Petrom.jpg
Agenția Leo Burnett&Target semnează cea mai recentă campanie de comunicare pentru Petrom, desfășurată în perioada  7 septembrie – 3 noiembrie. Campania își propune să trezească în fiecare român dorința de a face performanță, prin conștientizarea impactului pozitiv pe care îl au faptele fiecăruia în viața noastră și în societatea românească.

Compania Petrom a ales să vorbească despre faptele sale și despre efectele pozitive ale demersurilor făcute cu responsabilitate, profesionalism și cu gândul către viitor, creând astfel surse de inspirație pentru români.

„Ne dorim ca prin faptele noastre, ale partenerilor și furnizorilor noștri să ducem mai departe acest gând, să îi inspirăm pe ceilalți pentru a determina împreună schimbarea în bine”, a declarat Iliana Stanculeț, Corporate Brand Manager Petrom.

La rândul său, Petronela Ionescu, Brand Communication Director Leo Burnett, a spus: „Campania Petrom este discursul asumat al unui lider care știe să încurajeze și își dorește să îi inspire pe cei din jur, care își propune să declanșeze comportamente menite să producă o schimbare în bine”.

Pe lângă spotul TV, care folosește vocea actorului Florin Piersic jr. pentru a aduce discursul Petrom mai aproape de români, campania este dezvoltată și în mediul online și în print.

Echipa Leo Burnett&Target care a contribuit la realizarea campaniei este formată din: Carmen Tiderle, Tudor Cuciuc, Andreea Ghenoiu, Ioana Avram (creație), Petronela Ionescu, Alexandra Pătârlăgeanu (client service) și Sorin Deleanu (producție).

Din partea Petrom s-au implicat în realizarea campaniei: Dan Pazara (Director Comunicare –Communications & Sustainability Department), Iliana Stănculeț (Corporate Brand Manager – Communications & Sustainability Department) și Mădălina Solomon (Corporate Branding & Advertising – Communications & Sustainability Department).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii