Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Noua campanie lansată de Sanofi pentru Ibalgin Junior a fost creată de Publicis România

Compania farmaceutică Sanofi a lansat o nouă campanie pentru produsul Ibalgin Junior (ibuprofen), realizată de agenția Publicis România.
Ibalgin Junior

În centrul campaniei se află un spot TV care le amintește mamelor că nu sunt singure atunci când trebuie să aibă grijă de sănătatea copiilor lor.

Laur Răboj – Copywriter, Publicis România: „Am vrut să arătăm totul într-un mod cât mai simplu și autentic. O relație copil-mamă clasică, în care mama e poate prea grijulie, iar copilul este la o vârstă la care se consideră deja mare.”

Noul spot TV pornește de la ideea că, între 6-12 ani, copilul începe să-și manifeste nevoia de autonomie, de independență și chiar de a testa limitele autorității. Nevoia unei mame de a oferi protecție, grija ei continuă ajung, câteodată, să pară copleșitoare pentru copil. Dar indiferent de vârsta acestuia, mama rămâne tot „omul de bază” la care el revine ori de câte ori se simte rău.

Florin Pădurean, Art Director la Publicis România: „A fost ceva nou să participăm la o filmare la care s-a repetat, timp de câteva ore, același cuvânt: mama. Ne simțeam de parcă era 8 martie.”

 

La rândul său, Andreea Stan, Brand Manager la Sanofi România, a spus: Grija mamelor pentru copiii lor nu dispare niciodată. Chiar și atunci când copiii au crescut și încep să se descurce singuri, mama rămâne cea către care se îndreaptă mereu atunci când se simt rău. Noua campanie pentru Ibalgin Junior a pornit tocmai de la această realitate. Mamele vor să facă cât mai multe lucruri pentru copiii lor, dar chiar și cea mai bună mamă are  nevoie de puțin sprijin uneori. Iar Ibalgin Junior este acolo atunci când au nevoie de tratament pentru febra și durerea copilului lor între 6-12 ani.”

Campania a fost lansată pe 1 februarie, iar spotul se difuzează pe TV la nivel național.

Echipa Publicis România: Jorg Riommi – Chief Creative Officer, Mihnea Gheorghiu – Group Creative Director, Laur Răboj – Copywriter, Florin Pădurean – Art Director, Raluca Iacob – Head of Strategy, Ana-Maria Olaru – Senior Strategic Planner, Alexandra Tudor – Junior Strategic Planner, Alexandra Murray – Client Service Director, Raluca Gheorghe – Account Manager, Camelia Efrimov – Senior AV Producer, Liviu Efrimov – AV Producer.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii