Cautare




, Contributor

Lifestyle |
|

Noua campanie Evian, ,,Baby&Me”, sau cum poți (re)descoperi copilul din tine

Capture-film_web.jpg
Evian și-a lansat cel de-al treilea spot publicitar din seria ,,Trăiește tânăr”, după ,,Roller Babies” și ,,Baby Inside”.

Cum ar fi să mergi pe stradă și să-ți surprinzi reflexia într-o vitrină, dar în locul adultului să-l zărești pe copilul de odinioară? Pe acest concept se bazează noul spot Evian – ,,Baby & Me”: câțiva oameni obișnuiți își redescoperă copilul interior – la propriu! – și redevin bebeluși preț de câteva secunde. Totul se desfășoară pe ritmurile piesei ,,Here comes the Hotstepper”, un remix de Yuksek pentru Evian.

Spotul a fost lansat pe 21 aprilie, pe plaformele digitale din Franţa, Belgia, Elveţia, Germania, Marea Britanie, Statele Unite ale Americii, Canada, Rusia, Ucraina, Dubai, Singapore, Taiwan și Japonia.

Odată cu filmul debutează și o campanie outdoors în stațiile de metrou din Paris, cu postere ilustrând zece portrete ,,adult-bebeluș”, printre care și cele ale tenismenei Mariei Sharapova și ale jucătoarei de golf Melissa Reid.

Din 6 mai va fi lansată și o aplicație digitală inedită pentru Android, iPhone și Facebook, în cadrul căreia fiecare consumator Evian își va putea încărca propria poză, urmând ca aceasta să fie transformată – printr-un software de recunoaștere facială – într-un instantaneu… de bebeluș.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii