FacebookTwitterLinkedIn

Nordis a înregistrat vânzări record de peste 100 de unități, la trei săptămâni de la lansarea celei de-a doua etape a proiectului Nordis Mamaia, respectiv Mamaia Dune. Planurile pentru ansamblul Dune au fost anunțate în data de 31 iulie, în cadrul evenimentului găzduit de Nordis Mamaia 5***** pentru inaugurarea zonei de lobby, cafenele și galeria comercială.

Valoarea acestora se ridică la peste 10 milioane de euro. Cea mai mare tranzacție înregistrată cu un singur investitor este de 11 unități, în valoare de 1 milion de euro, iar cea mai scumpă unitate vândută către un alt client este un apartament cu un preț de 266.000 de euro + TVA.

Din punct de vedere al profilului clienților, 98% sunt cumpărători români. Mai mult decât atât, peste 60% dintre ei sunt antreprenori și 50% au până în vârsta de 45 de ani.

Cu o suprafață totală de peste 90.000 de metri pătrați construiți, Mamaia Dune, care vine în completarea ansamblului Nordis Mamaia, este o zonă exclusiv rezidențială.

„Avem încă o dată o confirmare a viziunii, a strategiei și a investițiilor făcute până acum în toate proiectele Nordis. Din momentul lansării oficiale a vânzărilor pentru a doua etapă a Nordis Mamaia, respectiv pe data de 2 august și până astăzi, ne bucurăm că am primit un feedback pozitiv. Bineînțeles, ne așteptam la rezultate pozitive, însă, surprinzător a fost timpul record de trei săptămâni în care am precontractat peste 100 de unități”, a declarat Alexandru Mihai, Managing Partner Nordis Group.