FacebookTwitterLinkedIn

Prima etapă o reprezintă un concurs internațional dedicat pasionaților de fotografie, unde premiul cel mare este de 10.000 euro. Valoarea totală alocată de către Nordis Group acțiunilor desfășurate anul acesta sub umbrela RomaniaNOW depășește suma de 300.000 de euro.

Prima acțiune sub umbrela RomâniaNOW este o campanie de branding de țară, în colaborare cu publicații internaționale etalon din domeniile de business, travel, lifestyle și campanii outdoor pe ecranele digitale din marile orașe ale lumii. Această acțiune demarează în luna noiembrie cu un concurs de fotografie, urmat de lansarea unui album de artă fotografică și de organizarea unei Gale de Excelență. La Gală vor fi premiați câștigătorii concursului, iar albumul va fi pus în vânzare, urmând ca fondurile obținute să fie direcționate spre campanii de awareness internaționale ce au ca scop promovarea imaginii României.

Concursul de fotografie RomaniaNOW este menit să arate frumusețea și potențialul țării. Fotografii amatori sau profesioniști sunt invitați să înscrie lucrările în concurs, urmând apoi să fie selectați și premiați de un juriu internațional format din experți în domeniul artistic, printre care îi amintim pe Catrinel Menghia, cunoscută publicului larg sub numele de Catrinel Marlon, actriță internațională, și reprezentanți ai publicațiilor internaționale de renume Condé Nast și National Geographic.

„Am creionat RomaniaNOW cu intenția de a promova frumusețile țării, business-uri, branduri, personalități românești și povești de succes. Concursul de fotografie stă la baza unei campanii ample de brand de țară, care va oferi expunere internațională. Anul viitor ne propunem să repetăm acest model de inițiativă pentru alte campanii de promovare a valorilor României din domenii variate”, a povestit Emanuel Poștoacă, Fondator și Președinte Nordis Group, despre RomaniaNOW.

Pe data de 1 Decembrie 2021, cu ocazia Zilei Naționale a României, fotografiile câștigătoare vor avea parte de vizibilitate internațională, fiind proiectate în campanii outdoor pe ecranele digitale din marile orașe ale lumii – New York, Tel Aviv, Londra, Dubai, Paris.