FacebookTwitterLinkedIn

Nordic Group este format din patru companii distincte: Nordic Food, distribuitor de produse alimentare premium, care a luat naștere în 1994, cunoscut pentru branduri ca Alpro, Costa d’Oro, Cirio, Heinz sau HuLaLa; Nordic Logistic, o companie înființată cu 10 ani în urmă, care a ajuns la o suprafață de depozitare de 8.000 de metri pătrați și care transportă 45% alimente de bază, 30% produse proaspete, 10% produse congelate și 15% fructe și legume proaspete; Nordic PetFood Production, companie fondată în 1998, care produce peste 70.000 de tone de hrană uscată pentru câini și pisic și Nordic PetFood Distribution, a fost lansată în 2005 și este distribuitor de produse petfood și petcare.

Nordic Food, care este și cea mai importantă companie din portofoliu, cu o pondere de 70% din business, a ajuns la o cifră de afaceri de 241 de milioane de lei, cu 5% mai mare față de anul 2016.

“Anul acesta estimăm o creștere de 15% a cifrei de afaceri a companiei Nordic Food”, a spus Ciprian Moldoveanu, fiul lui Valentin Moldoveanu, cel care a preluat conducerea companiei. Odată cu schimbarea managementului, compania a trecut printr-un proces de rebranding, și-a schimbat sediul și are o nouă structură organizațională.

Anul acesta, Nordic Food a achiziționat compania Dupont, distribuitor de produse franțuzești de patiserie-cofetărie în HoReCa.

În portofoliul Nordic Food se găsesc 2.500 de produse alimentare premium precum produse proaspete, produse congelate, ingrediente specializate și fructe și legume.

Compania va investi 150.000 de euro într-o aplicație de Warehouse Management System, ce va fi implementată pe o perioadă de 3 luni și care va ajuta la administarrea automată și completă a activităților de recepție, depozitare și livrare.

Nordic Group are 18.450 de clienți, 2.700 de produse, 200 de branduri și 540 de angajați.