Nordic Food: Românii încep să aprecieze calitatea deserturilor în detrimentul cantității, ingredientele naturale și mai puțin dulci - Forbes.ro
Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Bunuri de consum |
|

Nordic Food: Românii încep să aprecieze calitatea deserturilor în detrimentul cantității, ingredientele naturale și mai puțin dulci

Deserturile ușoare, cu ingrediente de calitate, naturale, au început să câștige teren în preferințele consumatorilor români, arată datele Nordic Food, distribuitor de produse alimentare.
Poza 1

Dacă în urmă cu câțiva ani, prăjiturile cu ciocolată erau în topul preferințelor, astăzi se poate observa o cerere mai mare pentru mousse-ul aerat sau prăjiturile cu fructe.

Deserturile mici, dar rafinate, cum sunt macarons-urile, sunt mult mai apreciate decât prăjiturile mari, de 150–200g. Se mai poate observa o cerere pentru deserturile fără zahăr sau cu puțin zahăr, dar și o atracție mai mare către deserturile tradiționale, reinterpretate cu ingrediente moderne.

„Obiceiurile de consum s-au schimbat în ultimii 25 de ani, de când Nordic Food este în această piață. Tot mai multe cofetării se aliniază trendului natural și au început să includă în ofertă produse cu ingrediente naturale sau ingrediente premium. Oamenii apreciază calitatea și o pun mai presus de cantitate, iar acest comportament arată că atât piața, cât și consumatorii, au un anumit grad de maturitate și educație,” subliniază Ciprian Moldoveanu, General Manager Nordic Food România.

Odată cu achiziția Dupont Ingredient, Nordic Food oferă servicii destinate cofetăriilor. Segmentul dedicat pieței de cofetărie are o pondere de 47% din afacerile Diviziei de Food Service din cadrul Nordic Food și a înregistrat o cifră de afaceri de 38 milioane de lei în 2017, în creștere cu 19% față de 2016.

Nord Food este distribuitorul exclusiv în România pentru mai mult de 40 de producători internaționali de produse premium destinate pieței de cofetărie și patiserie, printre acestea numărându-se branduri precum Elle&Vire, Valrhona, BHB, Cassiba, Icam, Hulala, Eurovo etc.

Portofoliul destinat segmentului de cofetărie înclude: frișcă, unt, ciocolată, semipreparate, specialități de brânzeturi, făină de patiserie, lapte, fructe, zahăr, specialități din zahăr, decorațiuni, glazuri, creme, ingrediente specializate, coloranți alimentari și accesorii.

Nordic Food este o companie românească, înființată în anul 1994, sub denumirea de Nordic Import-Export. Astăzi, Nordic Food este o companie de vânzări, marketing și merchandising cu acoperire națională.

În portofoliul companiei se găsesc astăzi 2.500 de produse alimentare premium împărțite în cinci categorii: produse proaspete, produse uscate, fructe&legume, produse congelate și ingrediente specializate.

Nordic Group a fost înființat în anul 1991 și a ajuns astăzi la o cifră de afaceri de 342 de milioane de lei, 18.450 de clienți, 2.700 de produse, 200 de branduri și 540 de angajați. Grupul este format astăzi din patru companii de sine stătătoare: Nordic Food, Nordic Logistic, Nordic PetFood Production și Nordic Petfood Distribution.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii