Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Afaceri |
|

Norbert Kun, Director Franciză Used Products: “Anul 2021 nu ne va surprinde plăcut, cel puțin în primul trimestru”

Forbes România a invitat comunitatea de business din România să răspundă la cele mai importante chestiuni ale momentului în cadrul proiectului editorial #lecțiipentru2021.
Norbert Kun

Norbert Kun, Director Franciză Used Products

Evoluția companiei într-un cuvânt

Într-un cuvânt, aș descrie evoluția Used Products România din 2020 ca fiind ”promițătoare”. Anul acesta, pe cât de neașteptat pare, evoluția magazinului a fost ascendentă. Desigur, ca și orice alt business, am avut perioade în care lucrurile au decurs mai greu, însă am încercat să ne concentrăm asupra părților care ne avantajau și să îmbunătățim serviciile noaste online.

La începutul pandemiei am decis să închidem magazinul fizic, din rațiuni de siguranță, și am rămas doar la vânzarea si achiziția produselor pe platformele online. Această mișcare a fost benefică, întrucât clienții noștrii nu au încetat colaborarea cu noi, ci s-au adaptat condițiilor. Echipa Used Products Romania în tot acest timp a încercat să își îmbunătățească serviciile lucrând la ușurarea tranzacțiilor online. La începutul anului 2021 vom inaugura noul site, care v-a avea multe funcții noi și un aspect mai prietenos.

Raportat la obiectivele propuse pentru 2020, majoritatea au fost atinse. Cifra de afaceri pentru 2020 este în continuă creștere, și nu pare să se oprească. Pandemia ne-a ajutat într-un fel sau altul să ne concentrăm asupra părților din business-ul nostru, care nu primeau îndeajunsă atenție, dar sunt foarte importante. Una dintre acestea fiind pagina noastră web, care în ultimele luni a evoluat considerabil.

Pandemia a avut un impact foarte mare asupra domeniului vânzărilor, însă noi comercializând în mare parte produse folosite, clienții au apelat la serviciile noastre, oferindu-le produse performante la prețuri avantajoase. Pe lângă asta, conceptul nostru implică și vânzarea/schimbul produselor, prin acest fel, un client poate vinde produsele care nu îi mai sunt utile, obținând contravaloarea lor, sau pot obține în schimb, produse care sunt mai folositoare. Am avut și un avantaj, întrucât mulți oameni au fost nevoiți să rămână izolați acasă, și s-au îndreptat către noi pentru a-și achiziționa diverse articole de entertainment, printre care se enumeră si produse din categoria consolelor, jocurilor video, telefoanelor și al tabletelor.

Cele mai importante lecții

La nivelul businessului, am învățat să fim mai dinamici, să implementăm tehnici noi, prin care să ușurăm interacțiunea cu clienții noștrii. Am învățat să fim mai atenți la canalele pe care transmitem informații și la modul în care acestea sunt distribuite. Am optimizat modul în care gestionăm solicitările, fie că acestea sunt de vânzare sau achiziție, și ne-am creat o imagine de ansamblu asupra nevoilor clienților, nevoi influențate de situația economică curentă. După punerea în practică a noului mod de lucru, am avut plăcerea de a observa creșteri semnificative în volumul de comenzi plasate, față de primul trimestru al anului.

Pe de altă parte, la nivel personal am învățat că trebuie să fim perseverenți, să nu ne dăm bătuți, chiar dacă situația în care ne aflăm nu este întocmai favorabilă. Trebuie să ne susținem și să ne motivăm, pentru a avansa ca o echipă. Pe lângă asta, trebuie să fim precauți și onești cu colegii noștri cu privire la situația noastră medicală, pentru a evita situații neadcvate.

Prestația autorităților

Autoritățile încearcă să limiteze răspândirea virusului prin mai multe forme, care se dovedesc a fi necesare pentru siguranța cetățenilor. La momentul actual resticțiile de ieșire în spațiile publice în anumite intervale orare și obligativitatea purtării măștii de protecție sunt metodele prin care autoritățile române încearcă să oprească răspândirea bolii. Considerăm utile aceste metode de prevenție, și apreciem faptul că aceste restricții sunt respectate în mare parte de către locuitori.

Pe de altă parte, raportat la situația aflată în domeniul medical din țara noastră, considerăm că este nevoie de mai multă implicare și dezvoltare din partea autorităților. Îmbunătățirea aparaturii și resurselor echipajelor medicale sunt doar două dintre multe alte aspecte care ar putea avea un rol benefic în tratarea pacienților infectați, precum și în combaterea eficientă a virusului.

Strategia de business pentru 2021

Îmbunătățire marketing, eficientizare relații clienți, dezvoltare website. Acestea sunt principalele puncte ale strategiei noastre. Obiectivul nostru principal este ca clienții noștri să fie complet mulțumiți de interacțiunea avută cu noi. Pentru asta facem tot posibilul să le ușurăm pe cât posibil treaba prin prezentarea corespunzătoare a produselor pe website-ul nostru, respectiv pe paginile de socializare, precum și informarea corespunzătoare cu privire la procedurile de la distanță. Pe lângă asta, website-ul nostru este într-o continuă dezvoltare pentru a ne asigura că informațiile transmise prin intermediul lui sunt cât mai concise și ușor de înțeles pentru vizitatori.

Provocări în 2021

Un număr mare de companii au fost nevoite să își reducă, suspende sau chiar închidă definitiv activitatea din cauza pandemiei. Anul 2021 nu ne va surprinde plăcut, cel puțin în primul trimestru, întrucât rezultatul impactului cauzat de pandemie constituie criza economică actuală. Aceasta va avea efecte neprevăzute asupra situației financiare în toate domeniile, însă avem speranțe că își va reveni în următorul an chiar dacă această revenire va fi mai lentă decât preconizam.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii