Cautare




, Contributor

Forbes.com

Media şi entertainment |
|

Noile campanii Flanco poartă semnătura lui Bogdan Naumovici

flanco.jpg
Creația și strategia campaniilor Flanco vor purta semnătura agenției 23 Communication Ideas, shop-ul de idei condus de Bogdan Naumovici.

Strategia pe termen lung în viziunea Flanco implică un amplu plan de comunicare și de poziționare a brandului Flanco pe piața retail-ului de electronice, electrocasnice și IT.

Prima campanie Flanco sub semnătura agenţiei 23 Communication Ideas a debutat pe 7 noiembrie, sub sloganul „Flanco. Mereu peste așteptări” şi se va desfășura pe TV, în mediul online, în magazine, dar şi în alte medii. Campania este ancorată în realitatea imediată în care trăiesc şi respiră clienţii Flanco.

„Într-o piață în care ofertele, prețurile, gama de produse, numărul de magazine și răspândirea teritorială sunt cam la egalitate, experiența de cumpărare și surprizele plăcute care te așteaptă la Flanco sunt cele care pot face diferența.”, a declarat Bogdan Naumovici, Managing Partner 23 Communication Ideas.

Campania este centrată pe întâmplări reale desfășurate în magazinele Flanco, în care mulți clienți au fost surprinși și filmați cu camere ascunse, iar imaginile din campanie își propun să ilustreze surprizele pe care Flanco promite să le realizeze în toate magazinele sale, în mod consecvent, pentru a-i surprinde plăcut pe toţi vizitatorii.

„Relaţia de lungă durată pe care o construim cu clienţii Flanco se bazează pe interactivitate, atât cu produsele pe care le pot testa în magazine, cât şi cu personalul nostru de specialitate. Alegerea de a ne construi strategia de comunicare implicând activ clienţii noştri a venit firesc, graţie spiritului Flanco, orientat către nevoile acestora.”, a adăugat Violeta Luca, CEO Flanco.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii