Ediția specială a revistei, care va apărea pe piață pe 25 noiembrie, va include atât topul celor mai “cool” branduri, cât și topuri ale celor mai “cool” zece branduri din categorii precum bunuri de larg consum, media, lux, financiar, auto, tehnologie sau comerț și servicii.
Topul va fi lansat oficial în cadrul galei “COOL 100”, care va avea loc pe 26 noiembrie 2013. Cu această ocazie vor fi acordate și premii pentru cele mai cool branduri.
Topul va fi realizat de către formatorii de opinie selectați de Antz, singura agentie de coolhunting si analiza de tendinte de consum din Romania. Află aici mai multe despre metodologie. Analiza și interpretarea rezultatelor vor fi realizate tot de către Antz, care va lansa cu această ocazie și studiul Future 2014 – caracteristicile Generatiei M 2.0.
Un preview al studiului poate fi vizualizat aici, iar întreg studiul poate fi precomandat până în data de 26 noiembrie la prețul de 1.000 de euro, printr-un mail la adresa cool@forbes.ro.
La începutul lunii noiembrie a fost lansată și o aplicație, pe pagina de Facebook a Forbes România, prin intermediul căreia fanii vor putea vota brandurile favorite. Fanii vor putea câștiga, prin tragere la sorți invitații la Gala “COOL 100”.