FacebookTwitterLinkedIn

Tema evenimentului din acest an este „Work & Play”. Participanții sunt provocați să-și arate cele două fețe ale activității lor de zi cu zi: ce fac, pentru cine fac și cum o fac, dar și cum se distrează ȋn agenție.

Toate companiile participante trebuie să organizeze un eveniment ȋn care să integreze tema ediției, însă integrată și redată ȋntr-o manieră proprie ȋn evenimentul organizat pe 2 aprilie.

Pentru al doilea an consecutiv, harta Nopții Agențiilor a depășit granițele Bucureștiului. Dacă anul trecut au participat alte patru orașe, în 2015 s-au alăturat și orașele Brașov și Cluj.

Noaptea Agențiilor este un eveniment care ȋși propune să promoveze creativitatea românească, să faciliteze socializarea ȋn rândul celor pasionați de comunicare. Inițiativa acestui eveniment a venit din convingerea că și comunicarea este o artă.

Agențiile care invită pasionații de comunicare în vizită pe 2 aprilie sunt: 2Parale, 4 ACE-PR&Publicity, Centrade, DDB România, Conversion, ERKA Synergy Communication, Infinit Solutions Agency, Kubis, McCann Erickson București, Nuevo, Papaya Advertising, pastel, Propaganda, Roddia Concept, SCG-Smart Corporation Group și Talentivity din București, 3S Studio, Firestarter, High Contrast și The Pharmacy din Brașov, AMM Design, PR&More, Vitrina Advertising din Cluj, Boomerang, innerpride, September din Iași, Bizmart, Communications MEDIA și Sapient Creative din Oradea, ADwiser, Celmaitare și Electronic Resistance & Kape Illustration din Timișoara.

The Institute este atât fondator al Romanian Design Week, AdPrint, Internetics, Institute, The Magazine şi Noaptea Agenţiilor, cât și organizator al Effie Awards România, Şcoala ADC*RO.