FacebookTwitterLinkedIn

Cel de-al treilea cel mai mare producător de automobile din Japonia, care își restructurează drastic activitatea, a înregistrat o pierdere din exploatare de 4,83 miliarde de yeni în cele trei luni încheiate la 30 septembrie, după ce vânzările au scăzut în urma pandemiei, relatează Reuters.

Nissan prognozează vânzări globale de vehicule pe tot anul de 4,165 milioane de unități, în scădere față de 2019.

De asemenea, Nissan intenționează să reducă producția cu o cincime și să  taie din costuri, într-un plan ce cuprinde 300 de miliarde de yeni în trei ani, în încercarea de a îmbunătăți profitabilitatea.

În același timp, compania se concentrează asupra vânzărilor în China și Statele Unite, CEO-ul Makoto Uchida declarând în septembrie că va lansa nouă modele noi și reproiectate până în 2025, inclusiv vehicule electrice plug-in și mașini electrice hibride.

Pentru a-și consolida finanțele pe fondul recesiunii coronavirusului, Nissan a spus că va emite 8 miliarde de dolari în obligațiuni denominate în dolari.