Cautare




, Contributor

I'm a News Editor at Forbes Romania, with a focus on covering food industry, health industry, agriculture, tourism, FMCG and HoReCa. Have any news tip? Drop me an email at laura.cioba@forbes.ro

Summer Plans 2021 |
|

Nikolaos Manolis, manager Greek Taste: „În acest moment ne îngrijorează penuria din ce în ce mai pronunțată a forței de muncă calificată”

Dacă în alte veri tema principală de discuții din comunitatea de business viza rutina și destinațiile de vacanță, de această dată, Forbes România i-a provocat pe cei mai cunoscuți jucători din mediul de afaceri local să răspundă unui scurt chestionar, într-un context special, în care vara lui 2021 ar trebui să reprezinte o așteptată revenire la (noua) normalitate.
Nikos Manolis

Vacanță pentru business

Noi nu intrăm în vacanță deoarece avem activitate din plin în această perioadă. Pe de o parte, avem clienții obișnuiți ai magazinului care vin periodic pe la noi, iar pe de altă parte, în sezonul cald sunt foarte căutate înghețata artizanală fără zahăr și frappe-ul, care sunt servite pe terasa Greek Taste.

Certitudini și predictibilitate

Noi avem certitudinea că produsele noastre sunt apreciate de clienți. De asemenea, avem grijă să aprovizionăm la raft în permanență, cu produse artizanale noi, care au ingrediente 100% naturale. Iar prin aceste produse ne-am creat clienți fideli, mulțumiți de ceea ce cumpără de la noi. Prin această metodă, ne-am creat premizele unei afaceri stabile și ușor predictibile. În vara lui 2021, avem certitudinea rulajului unui volum ridicat în cele două categorii și anume, înghețată și dulciuri fără zahăr. În ceea ce privește predictibilitatea, avem un plan de afaceri prudent care ne ajută să prevedem cursul activității pentru următorii ani, plan care evident a fost influențat în ultimul an de pandemie, dar nu neapărat în sens negativ.

Îngrijorări

În acest moment ne îngrijorează penuria din ce în ce mai pronunțată a forței de munca calificată, mai ales că avem în derulare proiecte noi, colaborări noi și dezvoltarea rețelei de magazine Greek Taste și franciza Greek Taste.

Planuri de business

Așa cum am precizat la întrebarea anterioară, ca planuri de business avem în vedere extinderea rețelei de magazine, atragerea de noi parteneri în rețeaua de distribuție și dezvoltarea francizei Greek Taste. De asemenea, pentru finalul de an, pregătim cadourile corporate, un segment important al activității noaste.

Vacanță în țară sau în străinătate

Plecăm în vacanță în această vară, în Grecia. Ne este dor de Grecia cu tavernele și străzile pline de oameni, muzică și veselie și sperăm să fie așa sezonul acesta. În plus, sperăm să găsim noi delicatese tradiționale pe care să le aducem cumpărătorilor noștri.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii