Cautare




, Contributor

Media şi entertainment |
|

Niklas Frings-Rupp: „Creativitatea este singura modalitate de a ne diferenția”

Niklas Frings-Rupp și-a început cariera în publicitate lucrând ca account manager în agenții premiate, pentru clienți ca BMW, Apple, Bosch, Unicef. În 2003 a înființat Miami Ad School Europe împreună cu Oliver Voss, unul dintre cei mai importanți oameni de creație din Germania. Școala a început într-un spital vechi din Hamburg, cu doar 12 elevi, născută din dorința de a forma creativi „nou-născuți” pentru industrie. A crescut rapid și acum are peste 90 de elevi cu aproape 30 de naționalități.
NIKLAS FRINGS RUPP

Forbes: Ce înseamnă creativitate pentru dumneavoastră?

Niklas Frings-Rupp: Creativitatea înseamnă totul – este singura modalitate de a ne diferenția. Cel mai mare cadou pe care îl poate primi cineva.

 

Forbes: Considerând creativitatea o resursă nelimitată, cum se poate cultiva aceasta într-o echipă?

Niklas Frings-Rupp: Acest lucru este destul de complex și întotdeauna diferit și individual, dar, în final, cred că oamenii pot fi doar ajutați și încurajați să-și lărgească orizontul.

 

Forbes: Puteți împărtăși o poveste de viață (din viața personală sau profesională) legată de modul în care creativitatea a schimbat lumea? Ar putea fi a poveste despre felul în care o idee ”nebună”, neconvențională a salvat ziua, o poveste despre modul în care gânditul out-of-the-box v-a ajutat să veniți cu o soluție îmbunătățită.

Niklas Frings-Rupp: Având în vedere că sunt un maniac al vitezei, sunt încă recunoscător tipului care s-a gândit că roata ar putea fi ceva foarte cool și practic, alegând ideea asta pentru a-și rezolva problema.

 

Niklas Frings-Rupp se numără printre participanții la Conferința Globală IAA, care va avea loc la Opera Națională București, în perioada 24 – 25 octombrie 2017 și este organizată de IAA România în parteneriat cu Primăria Municipiului București prin Centrul Cultural ARCUB.

Interviu realizat de Raluca Țurcanașu, traducerea și adaptarea Ana Niculăiță.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii