
Cel mai mare producător mondial de articole sportive a anunţat că în perioada martie – mai 2021 vânzările aproape s-au dublat, la 12,34 miliarde de dolari, de la 6,31 miliarde de dolari în urmă cu un an, când consumatorii au renunţat la achiziţii în contextul pandemiei de coronavirus (COVID-19). Vânzările directe ale Nike – produsele comandate prin aplicaţiile sale, site-uri sau propriile magazine – au urcat cu 73%, la 4,5 miliarde de dolari.
Pe cea mai mare piaţă a Nike – America de Nord – veniturile s-au dublat, la 5,38 miliarde de dolari, depăşind estimările analiştilor, de 4,31 miliarde de dolari. În China, o piaţă cu o creştere rapidă pentru companie, vânzările s-au situat la 1,93 miliarde de dolari, sub previziunile analiştilor, de 2,22 miliarde de dolari.
După închiderea şedinţei de joi a Bursei de la New York, acţiunile Nike au urcat cu 12%, ca urmare a raportării de vânzări şi profituri peste estimările analiştilor de pe Wall Street.