FacebookTwitterLinkedIn

Nicoleta Eftimiu este prima femeie desemnată să conducă operațiunile Coca-Cola din cele două regiuni.

Nicoleta Eftimiu vine cu o viziune strategică asupra companiei pe care o va coordona:

„Mă aflu într-o continuă competiție cu mine însămi: nu m-am oprit niciodată la un singur lucru, îmi place să descopăr ce se află dincolo de «ce ar fi dacă», să experimentez. Aplic acest lucru atât în plan profesional, cât și personal. Și acesta este și crezul cu care pornesc în noua mea călătorie, mă văd ridicând ștacheta încontinuu, fie că este vorba de consolidarea și dezvoltarea echipei, fie că este vorba de inovație. Pe asta pariez în evoluția business-ului nostru.”

În noua funcție, Nicoleta Eftimiu vine cu un un bagaj solid de cunoștințe pentru companie, cumulat de-a lungul celor 19 ani în care a lucrat direct sau indirect pentru Coca-Cola.

Ea și-a început parcursul profesional în agenție, în poziția de Account Director pentru brand-ul Coca-Cola, iar apoi s-a alăturat echipei Coca-Cola Hellenic Bottling Company România în poziția de Category Manager Stills and New Business. Această poziție i-a permis să acumuleze cunoștințe pe partea de distribuție și de comercializare directă.

Apoi, următorul său pas în carieră a fost făcut către Coca-Cola România, unde a ocupat funcții atât locale, cât și regionale – de la Brand Manager și până la Marketing Director.

Sub conducerea Nicoletei Eftimiu, echipa Coca-Cola România a inițiat campanii de succes, România devenind exemplu de best-practice pentru țările din Europa Centrală și de Sud-Est. Câteva proiecte relevante:

• Lansarea Coca-Cola Zero – printr-o campanie de teasing creativă, construită în jurul conceptului îndrăzneț: “viata cu zero compromisuri”.

• Relansarea Cappy Pulppy – printr-o campanie de succes, centrată pe caracterul inovator al produsului. Într-un timp foarte scurt, Cappy Pulpy a devenit una dintre cele mai apreciate băuturi din categoria sa.

• Lansarea Live Tweets #Haisamancamimpreuna – prima campanie de Live Tweets dezvoltată în România, care a fost premiată cu Gold la Festivalul de publicitate Golden Drum, la categoria Direct campaigns.

• Lansarea campaniei Sprite-Control Parental – o campanie fresh, contemporană, pentru tineri și părinți, care a câștigat marele premiu în cadrul galei Effie pentru cea mai eficientă campanie a anului.

• Lansarea amplei campanii Dorna – Grijă pentru Copii – care a adus o schimbare vizibilă în România, prin dotarea cu echipamente de specialitate a 40 de maternități din țară. Campania a fost premiată în cadrul CSR Awards, la categoria Campanii de Cause Related Marketing.

• Lansarea conceptului global Taste the feeling – printr-o campanie de impact și un eveniment special, care a adus împreună peste 2.000 de fani într-o experiență de brand inedită, cu proiecții spectaculoase și un concert susținut de o trupă internațională.

Lansarea Coca-Cola Lime – printr-o campanie manifest, care se adresează tuturor persoanelor care ies din tipare și se exprimă neconvențional.

Datorită experienței sale solide în marketing, tranziția către noua poziție a venit natural, Nicoleta Eftimiu preluând rolul de Franchise Country Manager – Coca-Cola România și Moldova.

Anterior, această funcție a fost ocupată de Petre Șandru care, începând cu anul acesta, a devenit Country Manager Coca-Cola Irlanda.