Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Nickelodeon, VH1 și Comedy Central Extra au intrat în sondajele de audiență TV

comedy_central_viacom.jpg
Trei noi apariții în sondajele de audiență TV din luna noiembrie a.c.: Nickelodeon, VH1 și Comedy Central Extra. Sondajele sunt realizate de Kantar Media, sub egida Asociației Române de Măsurare Audiență (ARMA). Astfel, numărul televiziunilor plătitoare către ARMA a ajuns la 59.

Nickelodeon a avut o audiență medie de 9.000 de telespectatori pe minut (urban – all day) și de 18.000 de persoane la nivel național (all day), conform măsurătorilor Kantar Media, în noiembrie.

La începutul lunii noiembrie, operatorul de cablu RCS&RDS a înlocuit în grila digitală Digi TV din București canalul AXN Black cu Nickelodeon (sursa Media Expres). Nickelodeon este un program pentru copii, deținut de compania Viacom International Media Network (VIMN).

Alte două televiziuni ale companiei Viacom au intrat în sondajele de audiență girate de ARMA: VH1 (muzică), cu o audiență 1.000 de telespectatori pe minut (all day) atât la nivel național cât și în mediul urban, și Comedy Central Extra, care a înregistrat 1.000 de telespectatori la nivel național (all day).

Distribuția în România a acestor trei televiziuni este asigurată de compania Tematic Cable. 

Citește și audiențele grupurilor rivale Intact și Pro TV S.A.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii