Cautare




, Contributor

Afaceri |
|

The New York Times publică 50 de articole care pot fi accesate gratuit

The New York Times a renunțat la taxa percepută pentru lecturarea unora din cele mai bune articole din ultimii patru ani, pentru a sărbători un milion de abonamente digitale, anunță Poynter.

„Articolele, editorialele și clipurile video au fost selecționate de un grup de editori aflați în conducerea publicației și reprezintă un „tribut” adus jurnalismului susținut de abonații digitali”, a declarat Clifford Levy, asistent-editor The New York Times.

Lista este alcătuită din 50 de materiale jurnalistice care evidențiază cel mai bine stilul publicației, printre care corespondență externă, articole de opinie, reportaje culturale și anchete jurnalistice.

„Vrem ca abonații noștri să știe cum arată jurnalismul pe care ei l-au sprijinit”, a mai adăugat Clifford Levy. „Fără ei, nu am fi putut face asta”.

MILIARDARUL CARLOS SLIM A DEVENIM PRINCIPALUL ACȚIONAR INDIVIDUAL AL COTIDIANULUI THE NEW YORK TIMES

Cele 50 de articole sunt prezentate într-un editorial realizat de Dean Baquet, executive-editor al publicației, și vor fi disponibile în regim de gratuitate timp de câteva săptămâni. În acest interval,  editorii solicită un feedback din partea cititorilor, pentru a putea determina modul în care aceștia au fost afectați de stilul jurnalistic al publicației The New York Times. Comentariile primite vor fi folosite pentru conceperea unui al doilea „pachet” de articole publicate din NYT, care vor putea fi consultate tot gratuit, pe 5 octombrie, într-o altă inițiativă prin care publicația celebrează programul de abonamente digitale.

Prin această inițiativă, Times speră să existe reacții și din partea cititorilor publicației, nu doar din partea abonaților.

„Vrem ca cititorii noștri să ne spună cum poveștile i-a afectat, cum i-a influențat și, mai mult, vrem ca cititorii să ne spună ce înseamnă Times pentru ei și ce rol joacă în viața lor”, a mai spus Levy.

Programul de abonamente digitale a reprezentat un succes pentru NYT, care s-a confruntat cu o scădere considerabilă a veniturilor din publicitate, alături de alte publicații din industrie. Margaret Sullivan, public-editor la NYT, a spus că că depășirea de pragului de 1 milion de abonamente digitale este un „mare succes”, dar succesul lor nu va asigura de unul singur viitorul financiar al ziarului.

În august, NYT a anunțat o scădere cu 13% a veniturilor din print, însă pierderea a fost compensată de veniturile din creșterea numărului de abonamente digitale.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii