Cautare




, Contributor

Lifestyle |
|

Net-A-Porter inaugurează un pop-up shop cu Gucci Children

Retailerul on-line Net-A-Porter.com întâmpină cerințele clienților fideli și pășește într-un nou segment lansând un pop-up shop pe platforma lor digitală, în parteneriat cu Gucci, mai exact cu linia pentru copii semnată de brandul italienesc.
gucci x netaporter1

Campania intitulată „The Imagination Booth” este inspirată din lumea fantastică și prezintă un grup de copii jucându-se într-o cabină foto retro, îmbrăcați cu piese vestimentare eclectice, personalizate cu accente emblematice, prezente în toate colecțiile semnate de directorul creativ al Gucci, Alessandro Michele.

Prezentarea shop-ului este însoțită de animații care dau viață poveștii din spatele conceptului, precum și motivelor, imprimeurilor sau designurilor consacrate ale Casei. Această nouă secțiune este deschisă cumpărătorilor doar șase săptămâni de la data inaugurării – 16 iulie și cuprinde piese pentru bebeluși, precum și pentru fete și băieți cu vârste de până la 12 ani. Prețurile hăinuțelor variază între 100 £ și 2.122£.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii