Cautare




, Staff

Lifestyle |
|

Nestlé și „Alliance for YOUth” ajută tinerii în dezvoltarea profesională

Nestlé România a susținut în cadrul Săptămânii Europene a Competențelor Profesionale (VET Week), alături de parteneri din „Alliance for YOUth”, sesiuni de dezvoltare profesională dedicate tinerilor care doresc să își lărgească sfera oportunităților în carieră.  
_DSC6188

În Săptămâna Europeană a Competențelor Profesionale (5-9 noiembrie 2018), 70 de studenți au fost prezenți la activitățile organizate în București de către parteneri din „Alliance for YOUth”, iar în Timișoara, 30 de tineri au fost în vizită la fabrica Nestlé, unde au avut parte de o experiență educativă inedită.

Nestlé s-a implicat activ în organizarea de acțiuni în cadrul Săptămânii Europene a Competențelor Profesionale, iar la sediul din București al companiei au avut loc trei workshopuri dedicate tinerilor: Marketing Journey, Digital și Eco Training, cel din urmă fiind susținut cu ajutorul „Let’s Do It, Romania!”.

Nici nu am simțit când au trecut cele cinci ore petrecute alături de studenții curioși să afle mai multe despre comunicarea digitală. Au fost ca o doză concentrată de energie: am dezbătut împreună ce înseamnă digitalul dincolo de feed-ul de Instagram, cum poți să construiești o carieră din pasiunea ta și să îmbini marketingul cu tehnologia. De la portrete de consumatori online, la etapele procesului de cumpărare și până la strategii, canale digitale și indicatori de performanță am trecut prin valuri de întrebări, mituri, curiozități și păreri care, în final, au ajuns să fie puse în aplicare sub forma unor idei prezentate cu mult entuziasm, mai ceva ca la un pitch între agenții.”, a declarat Alexandra Manea, Digital Communication Manager Nestlé România.

Printre partenerii „Alliance for Youth” care au organizat sesiuni de dezvoltare pentru tineri se numără Catalyst, care a susținut workshopul „What’s your flavor?”, unde tinerii au primit sfaturi de orientare în carieră legate de domeniile digital, marketing, sales și project management. CHEP le-a vorbit tinerilor despre „Tehnici de pregătire pentru primul interviu”, iar împreună au dezvoltat analize SWOT personale pentru crearea unor impresii de impact. Nielsen a ales tema „A Day In The Life Of A Market Research Consultant” și g7 (Grup Șapte) le-a explicat tinerilor ce înseamnă cu adevărat „Brand engagement”.

În Timișoara, Nestlé a organizat pe 8 noiembrie „Ziua Porților Deschise la Fabrica Nestlé”, la care au participat 30 de tineri studenți de la Facultățile de Management și Tehnologia Produselor Agroalimentare, din cadrul Universității de Științe Agricole și Medicină Veterinară a Banatului „Regele Mihai I al României”.

Având în vedere faptul că rata șomajului în rândul tinerilor este îngrijorătoare, Nestlé a creat inițiativa „Alliance for YOUth” cu scopul de a dezvolta o serie de proiecte care să le ofere acestora șansa de a se angaja, de a face stagii de practică plătite și de a-și lărgi sfera oportunităților în carieră.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii