Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Bunuri de consum |
|

Nestlé Global raportează o creștere de 7,7% în primul trimestru al anului 2021

Compania Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, anunță rezultatele financiare înregistrate la nivel de grup pe trimestrul 1 din 2021, raportând o creștere organică de 7,7%, cu o creștere internă reală (RIG) de 6,4% și pricing de 1,2%.
Nestle Vevey HQ

Creșterea s-a bazat pe activitățile derulate în majoritatea zonelor geografice, fiind susținută de semne timpurii de revenire din partea canalelor de vânzare out-of-home, pricingul îmbunătățit și cote de piață în creștere.

Schimbul valutar a redus vânzările cu 5,3% din cauza aprecierii continue a francului elvețian față de majoritatea monedelor.

Reducerea investițiilor au avut un impact negativ de 1,0%. Prin urmare, vânzările totale raportate au crescut cu 1,3%, până la 21,1 miliarde CHF (față de 20,8 miliarde CHF în aceeași perioadă a anului 2020).

Transformarea portofoliului evoluează conform planului. Vânzarea mărcilor regionale Nestlé de apă de izvor, a diviziei de apă purificată și a serviciului de livrare a băuturilor din SUA și Canada a fost finalizată la 31 martie 2021. Achiziția Essentia Water a fost finalizată la 5 martie 2021.

Mark Schneider, CEO Nestlé, a declarat: „Suntem mulțumiți de creșterea organică puternică din primul trimestru, bazată pe activităților desfășurate pe scară largă în majoritatea zonelor geografice și a categoriilor de produse. Creșterea noastră a fost alimentată de o execuție disciplinată a operațiunilor, de capacități digitale îmbunătățite și inovație rapidă, rezultând în îmbunătățirea cotei de piață. Vânzările din retail au înregistrat o creștere solidă, iar canalele de vânzare out-of-home au arătat semne de îmbunătățire. Confirmăm așteptările noastre pentru acest an și perspectivele noastre pe termen mediu pentru o creștere organică susținută către o rată medie de o singură cifră. Dezvoltarea vaccinurilor împotriva COVID-19 a dat speranță lumii și susținem livrarea echitabilă pe scară largă a vaccinurilor în comunitățile în care operăm. Parteneriatul nostru cu Federația Internațională a Societăților de Cruce Roșie și Semiluna Roșie contribuie la livrarea vaccinurilor celor care au cel mai mult nevoie de ele. În aceste vremuri dificile, putem demonstra cu adevărat modul în care afacerea poate acționa ca o forță a binelui și poate ajuta la accelerarea redresării”.

Vânzările Grupului

Creșterea organică a atins 7,7%, cu o creștere internă reală (RIG) de 6,4% și pricing de 1,2%. Creșterea s-a bazat pe activitățile derulate în majoritatea zonelor geografice. Creșterea organică a fost de 5,0% pe piețele dezvoltate, bazată în principal pe RIG. Pricingul a fost pozitiv. Creșterea pe piețele emergente a fost de 11,4%, cu RIG puternic și pricing pozitiv. 

Zona Europa, Orientul Mijlociu și Africa de Nord (EMENA)

4,4% creștere organică: 3,8% creștere internă reală (RIG); pricing de 0,6%.

Europa de Vest a înregistrat o creștere organică redusă, de o singură cifră, cu RIG solid, parțial compensată de pricingul negativ.

Europa Centrală și de Est a atins o creștere organică ridicată, de o singură cifră, cu RIG puternic și pricing pozitiv.

Orientul Mijlociu și Africa de Nord au înregistrat o creștere organică de o singură cifră, bazată pe RIG și pricing pozitive.

Pe categorii de produse, principalele motoare de creștere au fost cafeaua și Purina PetCare, alimentate de impulsul continuu în comerțul electronic și lansările de produse noi.

Cafeaua a înregistrat o creștere de două cifre, cu o cerere puternică pentru produsele Nescafé și Starbucks. Nescafé Farmers Origins, o nouă gamă de capsule de cafea pentru aparatele Nespresso, a fost lansată în Spania.

Vânzările Purina PetCare au crescut la o rată de două cifre, determinate de brandurile premium Purina Pro Plan, Purina ONE și Felix. Tails.com și Lily’s Kitchen au cunoscut, de asemenea, un impuls puternic, susținut de expansiunea continuă a distribuției.

Produsele culinare au înregistrat o creștere ridicată de o singură cifră, în principal datorită condimentelor Maggi, Garden Gourmet și afacerii Mindful Chef, recent achiziționată.

Categoria Dulciuri a raportat o creștere redusă cu o singură cifră, cu evoluții puternice ale vânzărilor în Franța și Rusia. Incoa, o ciocolată premium realizată exclusiv cu fructe de cacao și fără adaos de zahăr, a fost lansată în Franța și Olanda, urmând să fie lansată și pe alte piețe europene. Alimentele pentru sugari au înregistrat o creștere negativă din cauza stocurilor consumatorilor din martie anul trecut și a ratei mai scăzute a natalității în contextul pandemiei. Nestlé Waters și Nestlé Professional au raportat o scădere a vânzărilor, cu îmbunătățiri spre sfârșitul trimestrului, fiind impactate de contextul global în sectorul out-of-home.

Nestlé este prezentă în 189 de țări din întreaga lume, cu peste 300.000 de angajați. Cele peste 2.000 de brand-uri ale Nestlé includ nume puternice precum Nescafé, Nespresso, Maggi și Nesquik.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii