FacebookTwitterLinkedIn

Tranzacția s-ar ridica la circa 4 miliarde de dolari, spun anumiți oameni familiarizați cu decizia companiei, potrivit FT. Se pare că, gigantul elvețian se află în discuții cu mai mulți potențiali cumpărători încă din luna iunie 2020, inclusiv cu mari rivali europeni ai brandului, însă, momentan, cea mai mare ofertă a fost făcută de One Rock Capital.

Decizia companiei de a-și revizui brandurile din SUA, care includ și Deer Park, Ozarka, Ice Mountain, Zephyrhills și Arrowhead, a venit în urma scăderii vânzărilor de apă îmbuteliată în timpul pandemiei. Mai mult decât atât, protestele împotriva folosirii sticlelor de plastic și a apei subterane în unele comunități din SUA au contribuit la decizia companiei. Tranzacția de vânzare va reduce semnificativ prezența gigantului pe piața apei îmbuteliate.

Pentru One Rock Capital ar fi însă o afacere majoră. Cu sediul în New York, firma de capital privat are aproximativ 3,2 miliarde de dolari în active gestionate din trei fonduri și cumpără de obicei întreprinderi de pe piața mijlocie. În 2019, a achiziționat compania Newell Brands, care fabrică produse din plastic, nailon și zinc, pentru aproximativ 500 de milioane de dolari.

Nestle va continua să dețină doar brandurile de apă premium San Pellegrino, Perrier și Acqua Panna, inclusiv în SUA. Anul trecut, compania a declarat că este „pe deplin angajată” să le extindă.