Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Bani și Investiţii |
|

Angajament uriaș Nespresso: cafea cu amprentă de carbon neutră, până în 2022

Nespresso își propune ca, până în anul 2022, fiecare ceașcă de cafea pe care o vinde, atât din gama pentru acasă, cât și din  cea profesională, să aibă o amprentă de carbon neutră.  
 aboneaza-te
Nespresso Recyclage 131

Compania elvețiană își propune să acționeze pe trei paliere: reducerea emisiilor de carbon, plantarea copacilor în cadrul plantaţiilor de cafea și în împrejurimile acestora și accelerarea acțiunilor care au un impact pozitiv imediat (iniţiative de compensare exterioare). Un element esențial în viziunea Nespresso este eliminarea emisiilor de carbon din întreg lanțul operațional, prin folosirea energiei sustenabile în cadrul tuturor operaţiunilor (cu ambiţia de a utiliza energie regenerabilă în proporţie de 100% în toate magazinele Nespresso şi creșterea proporției în care este folosit biogazul în procesele de producție) și îmbunătățirea circularității produselor Nespresso și a ambalajelor acestora: folosirea plasticului reciclat în fabricarea espressoarelor Nespresso și a aluminiului reciclat, sau a aluminiului virgin obținut prin procese cu emisii de carbon reduse, în producerea capsulelor de cafea.

 

„Ne luăm angajamentul de a ne intensifica eforturile în așa fel încât ca nu mai târziu de 2022 să le oferim consumatorilor posibilitatea de a savura o cafea excepțională, cu o amprentă de carbon neutră. O cafea realizată folosind cele mai bune și mai rare boabe de cafea, obținute în mod sustenabil. Cred sincer că, atât afacerea noastră cât și industria cafelei, pot fi forțe ale binelui în ceea ce privește acest subiect urgent şi important”, a spus Guillaume Le Cunff, CEO Nespresso.

Compania și-a atins obiectivul de a neutraliza amprenta de carbon generată de procesele operaționale (categoriile 1 şi 2) încă din 2017, iar acum își îndreaptă eforturile către neutralizarea emisiilor de carbon care apar ca urmare a operațiunilor logistice și în ciclul de viață al produselor (categoria 3). În prezent, există peste 100.000 de puncte de colectare a capsulelor de cafea utilizate, astfel încât peste 90% dintre consumatorii Nespresso le pot recicla cu uşurinţă.

„Schimbările climatice se întâmplă acum, ceea ce înseamnă că toți trebuie să ne asumăm responsabilitatea și să acționăm în consecință cât mai repede”, a spus actorul George Clooney, Brand Ambassador Global pentru Nespresso. „Nespresso înțelege această urgență și pune mediul înconjurător și oamenii deopotrivă în centrul tuturor alegerilor pe care le face.

 

Aceste ambiții şi această viziune vin să completeze angajamentul companiei pentru sustenabilitate, angajament în care am avut privilegiul să măimplic în ultimii șapte ani. Am văzut cât de departe am ajuns în tot acest timp și sunt nerăbdător să văd binele pe care Nespresso îl poate face în următorii 10 ani,” a spus George Clooney într-o discuție relatată de Nespresso în exclusivitate pentru Forbes România.

Angajamentul de a neutraliza integral amprenta de carbon face parte dintr-o ambiţie mai mare pentru sustenabilitate ce va fi comunicată în viitorul apropiat: aceea de a proteja cafeaua de cea mai înaltă calitate, de a construi un sistem rezistent și sustenabil pentru agricultura cafelei și de a le oferi fermierilor premisele unui mod de viață sustenabil, ca parte dintr-un model de afaceri circular.

Nespresso colaborează cu peste 110.000 de fermieri, în 14 țări, prin Programul AAA Sustainable Quality pentru a implementa practici sustenabile în cadrul plantaţiilor de cafea şi comunităţilor de fermieri. Lansat în 2003, în colaborare cu Rainforest Alliance, programul ajută la îmbunătățirea randamentului și a calității recoltelor, asigurând aprovizionarea sustenabilă cu cafea de cea mai înaltă calitate și contribuind la bunăstarea fermierilor și a comunităților locale.

Cu sediul central în Lausanne, Elveția, Nespresso își desfășoară activitatea în 84 de țări, are 14.250 de angajaț și o rețea globală de retail propriu care numără 810 magazine.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii