Cautare




, Contributor

Forbes.com

Bunuri de consum |
|

Nespresso anunţă intrarea pe piaţa din România

Unul dintre numele de referinţă la nivel global în domeniul cafelei porţionate premium, Nespresso şi-a anunţat, în mod oficial, deschiderea operaţiunilor sale comerciale în România.
Nespresso

Începând din luna ianuarie a acestui an Nespresso a internalizat activităţile legate de gama sa profesională de la un partener extern, iar la începutul lunii iunie va lansa în România magazinul online al companiei precum şi serviciul exclusiv de asistenţă telefonică dedicat clienţilor. Primul Nespresso Boutique din Bucureşti îşi va deschide porţile spre finalul verii.

„Lansarea Nespresso pe piaţa din România reflectă încrederea pe care o avem în economia românească,” a adăugat Sonia Năstase, Country Manager Nespresso România. „Aproximativ 90% dintre români beau cafea. În ultimii ani, obiceiurile lor au devenit mai sofisticate, şi, ca urmare, piaţa cafelelor de specialitate a cunoscut o creştere puternică. Suntem de părere că potenţialul în România pentru cafeaua porţionată premium Nespresso este semnificativ.”

Consumatorii din România vor putea achiziţiona începând cu luna iunie sortimentele de cafea Nespresso Grands Crus, aparatele de cafea şi accesoriile prin intermediul Clubului Nespresso: online şi prin serviciul exclusiv de asistenţă telefonică dedicat clienţilor. Primul Nespresso Boutique din Bucureşti îşi va deschide porţile pe Calea Dorobanţilor spre finalul verii, oferind o experienţă de brand unică, în măsură să satisfacă exigenţele şi preferinţele individuale ale consumatorilor.

Nestlé Nespresso are sediul în Lausanne, Elveţia, şi îşi desfăşoară activitatea în 62 de ţări având peste 10.500 de angajaţi. În 2014, compania opera o reţea globală de vânzare cu amănuntul, formată din peste 400 de magazine exclusive. 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii