Cautare




, Contributor

Sunt redactor Forbes Romania, coordonator al proiectului Forbes 50 cele mai influente femei din România, scriu despre cariere, educație și servicii medicale.

Bunuri de consum |
|

Nespresso accelerează în SUA

cafea_.macchiato_.jpg
La aproape 30 de ani de la lansare sa în Europa, marca de capsule premium ţinteşte către SUA.

Nespresso, cea mai rentabilă divizie a Nestlé, accelerează extinderea în SUA şi Canada,  după cum scrie lefigaro.fr. Nespresso lansează astfel un espressor special conceput pentru americani, care prepară atât espresso, cât şi aşa numita „cafea lungă”.  Noul sistem, VertuoLine, a fost creat în urma a zece ani de cercetare.

America este piaţa principală a Nestlé. Piaţa capsulelor de cafea, în creştere, se ridică la nivel mondial la 5 miliarde de de dolari, conform estimărilor Nielsen, şi reprezintă 35% din totalul pieţei de cafea. Jumătate din creştere e atribuită Statelor Unite.

Concurenţii Nespresso sunt Green Mountain Coffee şi Dolce Gusto (Nescafé). 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii