Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Neptun TV își „localizează” programul pentru București

Soti Cable Neptun din Constanţa a primit aprobarea CNA pentru o nouă licență audiovizuală pentru programul de televiziune cu format generalist Neptun TV București, program ce va fi difuzat doar prin rețele de comunicații electronice prin cablu, informează Media Expres.
Neptun TV

CNA a aprobat totodată și autorizarea unui studio secundar la Bucureşti şi modificarea licenţei Neptun TV din Constanţa, cu difuzare terestră şi prin satelit.

CNA a aprobat solicitarea de licență nouă pentru București cu un vot împotrivă – Monica Gubernat – membrul CNA care a fost și președintele de ședință la 30 octombrie.

Studioul secundar din București este destinat publicului bucureștean, Neptun TV urmând să facă cinci buletine zilnice locale, „pentru că Bucureștenii nu sunt interesați de știrile de la Constanța”. Programulul Neptun TV București se va diferenția de programul Neptun TV Constanța progresiv, pe parcursul unui an.

Televiziunea va folosi la București o echipă de 30 de oameni – ziariști și tehnicieni – și va investi 50.000 de euro în acest proiect.

Membrii CNA au remarcat faptul că Mihail Cârciog, decedat în urmă cu câțiva ani, este în continuare acționar cu 28% în Conpress Holding care deține Netpun TV. Reprezentantul televiziunii a declarat că votul său este dat în prezent de Ioana Cârciog, fiica celui decedat, „care se pare că a preluat o parte importantă din averea tatălui său”.

Conform ultimului raport de măsurare a audienței pentru luna septembrie, realizat de Kantar Media, Neptun TV avea o audiență medie de 3.000 de telespectatori pe minut la nivel național (toată ziua) și de 2.000 de persoane pe minut la nivel urban.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii