Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

NBCUniversal a numit-o pe Jo Sherlock vicepreședinte comercial pentru piețele emergente inclusiv România

15968.jpg
NBCUniversal are în Jo Sherlock un nou coordonator pe poziția de Vice President, Commercial, Emerging Markets, Universal Networks International, ocupându-se de extinderea în regiune inclusiv în România a televiziunilor pay-TV din portofoliul NBCUniversal, potrivit unui anunț făcut de Colin McLeod, Managing Director, Emerging Markets, căruia i se subordonează Jo Sherlock, informează Media Expres.

Jo Sherlock se va ocupa de creșterea portofoliului companiei în Africa, Benelux, Europa Centrală și Scandinavia. Cu sediul la Londra, Jo Sherlock va coordona dezvoltarea comercială a brandurilor Universal Networks International (UNI) și va avea ca scop creșterea distribuției televiziunilor UNI și atingerea obiectivelor în ceea ce privește vânzarea de publicitate în regiune.

Colin McLeod a declarat: „Îi urăm bun-venit lui Jo în echipă. Experiența sa bogată ne va aduce mari beneficii în ceea ce privește alinierea strategiei de distribuție cu cea a vânzărilor de publicitate și creșterea oportunitățlor de dezvoltare într-o piață cu o evoluție rapidă – piețele emergente.”

Jo Sherlock a adăugat: „Alăturarea mea echipei Emerging Markets a Universal Networks International (UNI) este o oportunitate excelentă de a dezvolta, în continuare, portofoliul de televiziuni internaționale de calitate.”

Înainte de a se alătura UNI, Jo Sherlock a fost Business Development Negotiator pentru BT, unde a coordonat negocierile de distribuție a televiziunilor din portofoliul de sport al BT. Ea a mai ocupat, de asemenea, poziții de senior sales și business development în cadrul Miramax, BT, The Walt Disney Company și Bloomberg. Și-a început cariera la Viacom și are o diplomă în Limbi Străine Moderne, fiind absolventă a Universității Durham.

Numirea lui Jo Sherlock în această poziție este încă un pas important din cadrul dezvoltării portofoliului UNI în zona Emerging Markets, potrivit comunicatului difuzat de reprezentantul de marketing din România al televiziunii, Stuff Media.

Universal Channel, brandul-cheie al companiei, a trecut recent printr-un proces de reîmprospătare în toate teritoriile. În Croația a început și vânzarea de publicitate. Totodată, televiziunea 13th Street din Polonia a devenit 13 Ulica, iar brandul Telemundo se bucură de succes în 48 de țări din Africa. Dezvoltarea UNI continuă cu lansarea, în curând, a televizunilor sale pe platforma Canal Digitaal din Olanda și Skylink din Republica Cehă.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii