FacebookTwitterLinkedIn

Style va avea un nou logo, un look împrospătat și un slogan nou, inspirate de schimbarea prin care a trecut The Style Network în America de Nord, la jumătatea anului 2012. Relansarea The Style Newtwork în România va avea loc începând cu data de 1 aprilie 2013.

Sub noul slogan, „Watch It. Love It. Style It.”, televiziunea va oferi conținut original, atractiv și aspirațional, întărind viziunea The Style Network: aceea de a hrăni apetitul publicului feminin pentru un stil de viață plin de frumusețe, sub toate aspectele – atât frumusețea femeilor, dar și a lumii care le înconjoară și căreia îi aparțin, notează Media Expres citand comunicatul de presă.

„Style este locul în care se va regăsi publicul feminin, dornic să fie la curent cu tendințele din modă sau lifestyle. Conținutul televiziunii, orientat asupra stilului de viață modern, completează portofoliul nostru existent, deja, pe piață. O dată cu această împrospătare, dorim să ducem brandul la un nivel superior, continuând, totodată, să lărgim aria sa de distribuție,” a declarat Tariq Syed, Managing Director, Central Europe, Universal Networks International.

Style lansează, cu ocazia acestui rebranding, câteva noi show-uri: „House of Fab” – o nouă docu-serie, parte a afacerii din „Just Fab,” un site de cumpărături online, specializat în vânzarea de încălțăminte și accessorii, condus de Kimora Lee Simmons; „Built” – un show dramatic, în care renovarea nu a arătat niciodată mai bine! Emisiunea urmărește o echipă de specialiști din Manhattan (zugravi, constructori și designeri), formată numai din modele masculine, cu foarte multă experiență în domeniu; „Big Rich Atlanta” – noul reality spin-off al show-ului „Big Rich Texas”, care introduce universul exclusivist din Buckhead Country Club, în care mamele și fiicele lor extrem de bogate fac tot ce le stă în putere pentru a rămâne în fruntea elitei sociale din Atlanta.

Canalul Style se relansează începând de la 1 aprilie 2013, atât în România, cât și în alte țări, precum: Australia, Marea Britanie, Africa de Sud, Portugalia, țări din Europa Centrală, Orientul Mijlociu și Asia (Singapore și Indonesia).

Universal Networks International, divizia globală de canale a NBCUniversal, este una dintre cele mai mari companii de divertisment, furnizând conţinut şi banduri de calitate pentru peste 176 de țări din Europa, Orientul Mijlociu, Africa, America Latină şi Asia Pacific.

Portofoliul include brandurile Universal Channel, Syfy, 13th Street Universal, Studio Universal, E! Entertainment Television, The Style Network, DIVA Universal și Golf Channel. Universal Networks International este implicată și în societatea mixtă KidsCo și reprezită și Movies 24.

Universal Networks International este parte a NBCUniversal, una dintre cele mai mari companii de media şi divertisment din lume, care dezvoltă, produce şi se ocupă de marketingul divertismentului, ştirilor şi informaţiei pentru o audienţă globală. NBCUniversal deține și operează rețele TV de știri și divertisment, o companie de producție cinematografică, produce un mare număr de programe de televiziune și deține, de asemenea, parcuri de distracții celebre în toată lumea. NBCUniversal este parte a Comcast Corporation.