Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

National Geographic People se lansează în Telekom Romania din 18 februarie

Urmare a reintroducerii televiziunilor National Geographic și National Geographic WILD în Telekom România la 27 decembrie 2019, Nat Geo People se lansează pe 18 februarie 2020, pentru toți abonații Telekom România, informează Media Expres.
National Geografic people

Nat Geo People este o extensie a brand-ului National Geographic, ce aduce în prim-plan experiențe reale din viața oamenilor. Întâmplările sunt relatate de personaje adevărate, oameni din întreaga lume, ce dezvăluie situații emoționante, dar și amuzante din viața acestora, notează Media Expres.

Nat Geo People are un public țintă mai degrabă feminin și difuzează seriale precum „Cesar Millan, șeful haitei”, “Să nu-i spui mamei”, “Croaziera”, “La Dolce Vita, cu David Rocco”.

National Geographic este o televiziune importantă pentru conținutul premium, cu documentare de top și docu-drama premiate la nivel internațional, inclusiv Oscar, BAFTA, NAACP.

În ianuarie 2020, National Geographic a avut o audiență medie de 13.000 de telespectatori pe minut, la nivel național (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media, ocupând locul 40 în topul audienței generale. La nivel urban, televiziunea a avut o medie de 9.000 de persoane pe minut (toată ziua).

Printre documentarele difuzate se numără „Free Solo”, „Geniul: Einstein”, „Povestea lui Dumnezeu, cu Morgan Freeman”, „Cosmos” și „Jane”.

„Grota” („The Cave”), un documentar nominalizat la Oscar, va avea premiera la 1 martie, urmat de „Cosmos: Lumi Posibile” și „Geniul: Aretha”.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii