Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |

National Geographic Channel va difuza seria „Cosmos: Odisee în spațiu și timp” la o săptămână după premiera americană

Cosmos.jpg
Fox Broadcasting Company (FOX) și National Geographic Channel (NGC) anunță premiera globală a serialului „Cosmos: odisee în spațiu și timp”, care continuă celebrul serial al lui Carl Sagan și va fi difuzat în România începând din 16 martie, de la ora 21:00, informează Media Expres.

Serialul în 13 episoade este realizat de producătorul executiv și scenaristul Ann Druyan și producătorul executiv Seth MacFarlane („Family Guy”, ”Ted”) și are premiera în SUA duminică, 9 martie, de la 9:00 PM pe FOX, cu reluare plus conținut nou și secțiunea „din culise” pe National Geographic Channel (NGC) luni, 10 martie, de la 10:00 PM.

„Cosmos: odisee în spațiu și timp” are premiera la nivel global pe National Geographic Channel în 170 de țări și în 45 de limbi, iar de luni, 10 martie, pe Nat Geo Mundo în SUA.

La distanță de peste trei decenii de la debutul popularului serial de televiziune, Cosmos: A Personal Voyage (Cosmos: călătorie în univers), extraordinara explorare a universului din perspectivă științifică realizată de Carl Sagan, Seth MacFarlane decide să lucreze cu echipa inițială a lui Sagan – scenaristul / producătorul executiv Druyan și co-scenaristul și astronomul Steven Soter – pentru a concepe un serial în 13 părți care să fie o continuare a seriei originale răsplătite cu premii Emmy și Peabody.

Prezentatorul seriei este astrofizicianul dr. Neil deGrasse Tyson (foto). Noul „Cosmos” este o cronică despre cum omul a descoperit legile naturii și cum a găsit propriile coordonate în spațiu și timp. Serialul aduce în plus povești nespuse despre căutarea cunoașterii, transportând privitorii către lumi noi din univers și oferind o viziune a cosmosului de la cea mai mare la cea mai mică scară.

Serialul inventează noi moduri de narare științifică pentru a dezvălui grandoarea universului și reinventează elemente populare din serialul original, între care Calendarul Cosmic și Nava Imaginației. Cele mai profunde concepte științifice sunt prezentate cu o claritate extraordinară, îmbinând scepticismul și uimirea și țesând rigurozitatea științifică laolaltă cu latura emoțională și spirituală pentru a da naștere unei experiențe transcendentale.

„Cosmos: odisee în spațiu și timp” este produs de Cosmos Studios, compania din Ithaca, New York, co-fondată de Ann Druyan în 2000, și de Fuzzy Door Productions, compania lui MacFarlane. Druyan și Steven Soter sunt scenariștii acestui serial. Druyan, MacFarlane, președintele Cosmos Studios, Mitchell Cannold și Brannon Braga (franciza ”Star Trek”, ”24”) sunt producătorii executivi ai serialului.

National Geographic Channels International (NGCI) este o companie deținută de National Geographic Ventures și FOX Entertainment Group și, alături de Societatea National Geographic au misiunea de a explorea, conserva și educa prin intermediul celor șase televiziuni ale sale: National Geographic Channel, National Geographic Channel HD, Nat Geo Wild, Nat Geo Wild HD, Nat Geo People și Nat Geo Mundo.

La nivel global, National Geographic Channel (inclusiv NGC US, care este un parteneriat al NGV și Fox Cable Networks Group) este disponibil în peste 440 de milioane de case, în 171 de țări și în 45 de limbi. Pentru mai multe informații, accesați www.natgeotv.com

Carl Sagan și cei care au avut privilegiul de a lucra cu el au demonstrat că există un apetit la nivel global pentru divertismentul incitant / inteligent care reflectă înțelegerea mereu mai profundă asupra evoluției cosmice și asupra locului ocupat de oameni în această mare poveste. Ann Druyan, cu sprijinul antreprenorului Joe Firmage, a fondat Cosmos Studios în 2000, cu rolul de succesor al Carl Sagan Productions, compania care a produs ”Cosmos: A Personal Voyage”.

Cosmos Studios, cu sediul în Ithaca, New York, creează, produce și distribuie divertisment pe teme științifice cu integrare în toate platformele media. Cosmos Studios își propune să promoveze o revelație pe care o consideră ca fiind principala revelație a științei – aceea că existența omului este în perfectă armonie cu cosmosul.

Pe lângă distribuirea serialului ”Cosmos: A Personal Voyage” și a producerii serialului „Cosmos: odisee în spațiu și timp”, Cosmos Studios a mai produs trei documentare. Ann Druyan ocupă în continuare funcția de CEO, iar Mitchell Cannold, producătorul executiv al noului serial, ocupă funcția de președinte.