Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Nat Geo People va fi disponibilă în Romania din 1 septembrie 2015 cu un prim distribuitor anunțat: Telekom TV

National Geographic Channel a anunțat lansarea unei noi televiziuni cu un format destinat unui public feminin, ce oferă telespectorilor povești din viața reală, ce va fi disponibil abonaților Telekom începând din 1 septembrie 2015, alături de National Geographic Channel, National Geographic Channel HD, Nat Geo Wild și Nat Geo Wild HD, informează Media Expres.
Nat Geo People

Nat Geo People este cel mai nou brand din famila NGCI și aduce telespectatorilor povești adevărate ale unor oameni reali din diverse colțuri ale lumii, călătoriile și experiențele acestora.

Nat Geo People înglobează prin poveștile originale și stilul narativ pătrunzător, atributele distinctive ale National Geographic.

VEZI BUGETELE DE PUBLICITATE ATRASE DE TELEVIZIUNILE TEMATICE ÎN SEMESTRUL I 2015!

Televiziunea a fost deja lansată în Danemarca, Germania, Italia și Turcia, adresându-se în principal unui segment de public feminin, ce completează profilul principal masculin al National Geographic Channel. Nat Geo Wild rămâne o sursă de documentare despre natură și viața animalelor sălbatice în mediul lor natural.

Carlos Ortega, SVP FOX International Channels pentru Europa Centrală și de Est, a declarat: „Suntem încântați să adăugăm în portofoliul nostru Nat Geo People din 1 septembrie 2015. După experiențele de succes avute în alte regiuni din Europa, Nat Geo People ajunge în România cu o abordare nouă a conținutului documentarelor, bazat pe experiențe emoționante ale unor oameni obișnuiți. Întâmplările prezentate de Nat Geo People sunt relatate de personaje reale, oameni captivanți din întreaga lume, ce transmit emoții puternice, dar, în egală măsură, și stări amuzante, în care telespectorii se vor regăsi.”

Nat Geo People face cunoscute poveștile unor personaje capabile să transporte telespectatorii în inima unor subculturi interesante de pe întreg globul sau în aventuri incredibile. Printre programele ce vor fi difuzate se numără „50 Ways To Kill Your Mammy” (într-o traducere aproximativă „50 de feluri să-ți bagi mama în sperieți”, nota Media Expres), „Ladyboys” (într-o traducere neoficială „Femei băieți”, nota Media Expres) sau „Doctor Pol”.

Televiziunile din portofoliul National Geographic sunt distribuite în România prin intermediul companiei Pronetis SRL, marketingul și comunicarea este realizată de Anca Ivanciu și vanzarea de publicitate se realizează prin intermediul biroului Discovery România.

Citește CUM A SCĂZUT AUDIENȚA CANALULUI PUBLIC TVR 2!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii