Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Televiziunile cu cele mai mici audiențe urbane – anul 2014

Credo TV, televiziune confesională, a avut în anul 2014 o audiență medie de 87 de telespectatori pe minut, la nivel urban, conform studiului „Indicii de audiență TV - 2014”, oficializat de Kantar Media pentru stabilirea de către CNA a listei must-carry pentru acest an.
shutterstock_100958377.jpg

Trei televiziuni au înregistrat anul trecut audiențe generale de sub 1.000 de telespectatori pe minut, la nivel urban: Travel Mix (turism) – 520 de orășeni, Inedit TV (muzică populară) – 397 și Credo TV, cu doar 87 de persoane. Sunt audiențe mai mici decât numărul cetățenilor de pe o stradă sau dintr-un bloc.

De asemenea, studiu Kantar Media arată că dintre cele 70 de televiziuni ale căror audiențe au fost măsurate (la cerere sau pentru că fac parte din sistemul național de măsurare patronat de ARMA), numai puțin de 38 au avut ratinguri urbane mai mici de 10.000 de telespectatori/minut. Asta înseamnă că mai bine de jumătate dintre televiziunile măsurate au avut audinențe comparabile cu orașele Babadag (județul Tulcea), Flămânzi (județul Botoșani), Ineu (Arad) sau Titu (Dâmbovița).

Dintre cele 38 de televiziuni, cea care pretinde o anumită „notorietate” este Nașul TV (Radu Moraru), care a avut o medie de 1.628 de telespectatori pe minut, plasându-se pe locul 63 în topul audienței generale.

Alte televiziuni mici, cu audiențele de sub 4.000 de telespectatori: Dolce Sport (3.621), Animal Planet (3.572), Comedy Central Extra (3.197), Look TV (3.091), AXN Black (3.057), National 24 PLUS (2.786).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii