Cautare




, Staff

Industrie |
|

Narcoffee Roasters inaugurează prima cafenea din București și vrea ajungă la cel puțin șase unități până la finalul anului

Narcoffee Roasters, lanțul de cafenele lansat în Cluj-Napoca de către Marceluș Suciu, fondatorul Marty Restaurants și Dan Isai, fondatorul Salad Box, inaugurează luna aceasta prima cafenea din București, în incinta centrului comercial AFI Palace Cotroceni.
Narcoffee Roasters - AFI

Noua locație Narcoffee Roasters este cea de-a patra unitate din rețea proiectului clujean și prima din Capitală. Aceasta va avea peste 110 metri pătrați, iar fondatorii așteaptă 10.000 de clienți în prima lună de funcționare.

„Suntem de părere că 3rd wave coffee, cum este denumit fenomenul cafenelelor de specialitate, este în plin avânt în România, cu precădere în Capitală. Observăm deja o evoluție în rândul consumatorilor de la o banală „cafea cu lapte” la una de origine, însă considerăm că pentru a educa și stârni interesul unui public specializat cât mai amplu, este necesară prezența unei rețele puternice, cu locații în toate marile orașe”, motivează Marcelus Suciu, co-fondator Narcoffee Roasters, decizia de a extinde conceptul la nivel național.

Deschiderea cafenelei din Capitală face parte din planul fondatorilor de a ajunge la minimum șase unități în orașe cheie din țară până la finalul acestui an, investița totală pentru întregul proiect fiind de 500.000 de euro.

Meniul cafenelei din București se împarte în două categorii: meniu pe bază de espresso,  specialități de cafea precum flat white, long black sau latte și un meniu pe bază de cafea la filtru, precum V60, Chemex, Aeropress sau Cold Brew. În plus, meniul mai include și infuzii de ceai negru Indian sau Matcha, precum și răcoritoare din fructe presate la rece. Cafeneaua va comercializa și preparate sărate, patiserie și dulciuri, dar și mâncare gătită.

Materia primă este adusă din țări precum Costa Rica, Etiopia, Guatemala sau Columbia.

„Ținând cont de sezonalitate și de preferințele publicului, credem că printre cele mai populare produse se vor regăsi cappuccino, flat white, iced latte și Cold Brew la sticlă, cea din urmă reprezentând o cafea infuzată la rece timp de 12 ore, pe bază de cafea de origine din Kenya, îmbuteliată de către noi”, a menționat Marius Nica, head barista în cadrul Narcoffee Roasters.

Planurile fondatorilor Narcoffee Roasters sunt francizarea conceptului și în SUA.

 

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii