Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Napolitanele Alfers sunt promovate într-o campanie care amintește de plăcerile simple

Alfers.jpg
Agenția 23 Communication Ideas a dezvoltat campania de relansare a napolitanelor Alfers, în contextul introducerii pe piață a unui nou ambalaj și a patru noi arome. Campania a debutat în această lună și introduce o serie de trei spoturi TV: „Pescuitul”, „Poker” și “Grătarul”.

Despre noile produse, Laurențiu Semeniuc, partener 23 Communication, a declarat: „Alfers a devenit liderul pieței de napolitane neglazurate respectând o rețetă simplă a succesului: produs foarte bun și preț accesibil. Fără sofisticării irelevante, fără păcăleli cu gramaje sau pungi voluminoase în care plătești mai mult aerul dintr-însele, decât produsul. O altă realitate, a categoriei, de data aceasta, este că napolitanele reprezintă o plăcere simplă, un mic răsfăț, un dulce între mese, fără a fi consumate neapărat pentru a ține de foame, ci mai degrabă când simți nevoia de ceva dulce și bun.”

Anul acesta, aromelor consacrate Alfers: cacao, vanilie, lămâie și 2 Creme li se alătură combinații la fel de simple și delicioase: cafea cu frișcă, cacao cu lapte sau lămâie cu mentă.

„Campania dramatizează întocmai acest gând, exemple de plăceri simple care în mod surprinzător se complică, transformând ceea ce în mod normal ar fi trebuit să fie simplu și plăcut, în ceva cu consecințe nu tocmai îmbucurătoare. Este modul creativ de a transmite promisiunea mărcii Alfers, o plăcere simplă, fără surprize neplăcute pentru consumatorii săi.” a adăugat Laurențiu Semeniuc.

Campania de comunicare se va desfășura atât pe TV, cât și în mediul online și la punctul de vânzare.

Echipa 23 Communication Ideas care a contribuit la realizarea campaniei este formată din: Alina Popa  (Brand Comm), Laurențiu Semeniuc (Strategy), Antonio Marzavan, Radu Roman, Alexandru Pomană (Creative).

Din partea Alka Grup s-au implicat în realizarea campaniei: Lucian Dună (Digital Communication & Brand Management Coordinator), Ruxandra Roman (Marketing & Communication Director).

Vezi aici spotul „Pescuitul”! 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii