Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

SportsMoney |
|

Naomi Osaka, campioana de la US Open 2018, este ambasadoarea brandului Nissan

Producătorul japonez de automobile Nissan a desemnat-o pe Naomi Osaka, câștigătoarea recentului turneu de Grand Slam de la US Open, drept ambasadoare a brandului său, cu intenţia de a se folosi de tinereţea, ambiţia şi rădăcinile sale japoneze pentru a atrage clienţi mai tineri, informează News.ro, conform Reuters.
naomi-osaka

Naomi Osaka (20 de ani) a câştigat sâmbătă finala de la US Open, învingând-o pe americanca Serena Williams (36 de ani). Este prima jucătoare japoneză care a câştigat un turneu de Grand Slam în proba de simplu.

Potrivit reprezentanților companiei Nissan, Naomi Osaka, pasionată de jocuri video şi fană a lui Beyonce, va apărea în campaniile globale de promovare şi de publicitate în cadrul unui contract de trei ani care va reprezenta o îndepărtare de la brandul tradiţional al companiei, al cărui vehicul sport popular GT-R atrage mai mult bărbaţii cu vârste de până-n 40 de ani.

Prin intermediul acestui contract, Nissan poate atrage şoferii mai tineri, având intenţia să extindă vânzările automobilului integral electric Leaf şi să promoveze tehnologiile de conducere automată şi conectată.

Nissan a mai colaborat cu sprinterul Usain Bolt (Jamaica), fiind „director global pentru emoţie” pentru promovarea GT-R în perioada 2012-2016.

TELEVIZIUNILE CU CELE MAI MICI AUDIENȚE ÎN URBAN – AUGUST 2018

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii