FacebookTwitterLinkedIn

Campania demarează în luna mai şi va fi derulată simultan în toate cele 21 de ţări în care este prezentă compania Studio Moderna: România, Rusia, Ucraina, Ungaria, Polonia, Letonia, Lituania, Estonia, Cehia, Slovenia, Slovacia, Bulgaria, Kosovo, Serbia, Croaţia, Turcia, Moldova, Bosnia Herţegovina, Macedonia, Albania şi Muntenegru.

În România, debutul campaniei va avea loc pe 15 mai, sub sloganul “Dormeo – un somn de nota 10”, prin difuzarea spotului TV care o are în centru pe Nadia Comăneci.

Campania are mai multe etape, cea de lansarea fiind programată să ruleze pe toate mediile de comunicare aproximativ 3 luni. În mixul de comunicare, principalul canal media utilizat este TV-ul, alături de online, print şi materiale de semnalizare în punctele de vânzare.

Spotul TV a fost filmat în luna Februarie 2012, în Ljublijana (Slovenia), cu ajutorul echipei de creaţie şi producţie Studio Moderna.

Studio Moderna este o companie privată, prezentă în 21 de pieţe din Europa precum şi în Japonia, Canada şi SUA.  Compania înregistrează în continuare o creştere anuală de 20%. Pe piaţa din România, aceasta şi-a mentinut  anul trecut trendul crescător, realizând  o creştere de două cifre în comparaţie cu veniturile înregistrate în 2011, când cifra de afaceri a fost de circa 32,43 milioane euro.