Cautare




, Staff

Media şi entertainment |
|

Mutare importantă pe piața media globală: Discovery Communications preia Scripps Networks Interactive pentru 14,6 miliarde de dolari

Discovery Communications achiziționează Scripps Networks Interactive pentru 14,6 miliarde de dolari într-o tranzacție care se așteaptă să mărească puterea de negociere a noii companii cu operatorii de televiziune cu plata, într-un moment în care tot mai mulți oameni vizionează video online, au anunțat companiile luni, scrie Reuters.
discovery communications

Discovery va plăti pentru Scripps 70% din sumă în numerar și 30% din acțiuni. De când s-a aflat că Discovery intenționează să facă această mișcare, acțiunile Discovery au crescut cu aproape 3%, iar ale Scripps cu aproape 30%.

Achiziția, care a fost finalizată noaptea trecută, reunește audiența formată în mare parte din femei a rețelei Scripps, datorită canalelor de lifestyle, precum HGTV, Travel Channel și Network Food, cu cea a Discovery, care cuprinde canale precum Animal Planet și Discovery Channel, care are în principal telespectatori bărbați.

Scripps a fost considerată o țintă de preluare, încă de-acum cinci ani, după ce trustul familiei Scripps care controla compania s-a dizolvat. Aceasta este a treia încercare a Discovery de a cumpăra Scripps. În cursa pentru Scripps, Discovery a învins Viacom Inc.

Odată cu achiziția, Discovery, care îi are printre acționari pe magnatul din industria media John Malone, își poate reduce din costuri, deoarece poate folosi emisiunile Scripps pentru a-și crește acoperirea internațională. Opțiunile de programare mai extinse ale noii companii poate, de asemenea, să îi avantajeze în negocierile care includ pachete mai mici sau pachete de cablu cu prețuri economice, respectiv care oferă canale mai puține decât un contract standard.

Noua companie va avea o audiență totală de 20% pe piața americană de cablu, potrivit unei note recente a Barclays. Acest nivel al audienței îi va întări poziția de negociere, atunci când va reînnoi contractele cu distribuitorii. Prin adăugarea programelor Scripps, Discovery ar putea, de asemenea, să lanseze propriul „pachet skinny” de rețele low cost.

Rețelele de televiziune din Statele Unite și furnizorii de cablu sunt sub presiune, deoarece mai mulți spectatori urmăresc emisiunile și filmele lor preferate pe telefoane și tablete. Există, de asemenea, o concurență sporită pentru spectatori din partea serviciilor de streaming, precum Netflix și Amazon.com.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii